خبرویژه سطح دو

سیمای اینترنتی سازمان مشارکتهای کرج راه اندازی شد

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج از رونمایی از سیمای اینترنتی در این سازمان خبر داد و گفت: این مهم برای اولین بار در کشور و با هدف تشکیل بانک جامع اطلاعاتی محقق شده است.

به گزارش مشق صلح، مهدی فاطمی گفت: سازمان مشارکتها با راه اندازی سیمای اینترنتی در مسیر نیل به اهداف عالی مدیریت شهری و پیشرفت هرچه بهتر شهر کرج گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری کرج برای توسعه شهر با ارائه خدمات مطلوب نیازمند جلب مشارکت شهروندان و کسب رضایت آنان است، اظهار داشت: سیمای اینترنتی امکان ارتباط بهتر، بیشتر و موثر سازمان با شهروندان را فراهم می کند.

فاطمی همچنین ضرورت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور ایجاد زیرساخت های توسعه شهری و فراهم کردن خدمات رفاهی، فرهنگی، عمرانی و ….را یادآوری کرد و افزود: سیمای اینترنتی نقش موثری در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد ارتباط با سرمایه گذاران را نیز دارد.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج از دیگر اهداف راه اندازی سیمای اینترنتی به شفاف سازی خدمات اشاره و بیان کرد: این پل ارتباطی با توجه به تاکید شورای ششم مبنی بر شفاف سازی خدمات راه اندازی شده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تحقق تلاشهای سازمان در راستای برقرای و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، این سازمان تبدیل به یک مجموعه ملی در حوزه خدمات مشارکت های مردمی شود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا