خبردر شهرویژه سطح دو

بسته های سرمایه گذاری در شهرداری کرج ارائه می‌شود

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج، ضمن یادآوری شرایط اقتصادی، تحریم های ناجوانمردانه و ضرورت مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های شهری، گفت: به زودی بسته های سرمایه گذاری جهت تحقق این مهم ارائه می‌شود.

به گزارش مشق صلح، مهدی فاطمی رویکرد سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی را احترام به رفتار گذشته سازمان ذکر و با اشاره به اینکه باید به این موضوع قائل باشیم که برند شهرداری را حفظ کرده و آن را ارتقاء دهیم، عنوان کرد: هدف ما این است که از شهرداری و سابقه خوبی که در خدمت رسانی دارد، برند ایجاد کنیم.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج، اضافه کرد: بر همین اساس باید به قراردادهایی که به دلایل و عناوین مختلف در گذشته بسته شده احترام بگذاریم و اگر موضوعی وجود دارد، قرارداد را به نفع مجموعه مدیریت شهری بهبود داده و به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مطلوب و موثر در این خصوص، اظهار داشت: توجیهات خوبی ارائه شده، اقدامات مطلوبی صورت پذیرفته و بر اساس شیوه‌ نامه، در حال تهیه بسته های سرمایه گذاری هستیم.

فاطمی توضیح داد: برای این بسته ها به صورت خاص یک سری پروژه های بزرگ شهری حتی استانی و شاید موثر در سیستم ملی را داریم که به زودی آن را ارائه خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا