خبرورزشیویژه سطح دو

ثانیه ها علیه قلم ورزش / جام انفورماتیک وارد مرحله حذفی شد

تیم قلم ورزش با شکست مقابل یاران طاهری، جانعلی، محمدی از صعود به دور بعدی جام انفورماتیک باز ماند.

به گزارش مشق صلح، در هفته سوم مسابقات پیشکسوتان که با حضور ۱۶ تیم در ۶ گروه سه تیمی در سالن کشتیرانی پیگیری می‌شود، دیدار تیم‌های فوتسال یاران طاهری، جانعلی، محمدی و قلم ورزش به یاد علی مودت با مراسم ویژه‌ای همراه بود ودر جریان آن، یاد و خاطره این سه فوتبالیست ارزنده و مرحوم علی مودت بنیان‌گذار تیم فوتبال قلم ورزش (خبرنگاران و عکاسان ورزشی) گرامی داشته شد.

تیم قلم ورزش که به یاد علی مودت و با حمایت “تجارت الکترونیک پارسیان” در رقابت‌های انفورماتیک شرکت کرده، در مصاف با تیم یاران طاهری، جانعلی، محمدی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت ها، بازی زیبا و پایاپایی را به نمایش گذاشت و در شرایطی که دو تیم ۳-۳ مساوی بودند و تیم قلم ورزش با این نتیجه راهی مرحله بعد می‌شد، اما در ثانیه‌های پایانی یک گل دریافت کرد و ۴ بر ۳ تن به شکست داد تا از صعود بازبماند.
تیم یاران طاهری، جانعلی، محمدی، با چهره‌های صاحب نامی، چون علی پازوکی، امیر شمسایی، جلال جباری، ایرج سائلی و مهدی صالح‌پور، به عنوان تیم اول گروه یک، مقتدرانه به مرحله حذفی راه یافت.
در پایان این دیدار، از سوی کمیته برگزارکننده جام یادبود زیبایی به رسم تقدیر به تیم قلم ورزش که همواره در انجام برنامه‌های فرهنگی و ارزشی پیشگام بوده و از بدو تاسیس، بانی برگزاری مسابقات پیشکسوتان و بزرگداشت ورزشکاران و بزرگان ورزش به مناسبت‌های مختلف بوده، اهداء شد.
گفتنی است، مسابقات با نظم خاص، قضاوت خوب داوران و با حمایت اسلامی رئیس، کشاورز دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و شهرام زند دبیر ورزش این سازمان، روز‌های پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود و قرار است روز ۷ بهمن، فینال بازی‌ها و مراسم اختتامیه این رویداد‌ها انجام شود و در این روز، یک بازی نمادین هم بین تیم‌های قلم ورزش به یاد علی مودت و منتخب پیشکسوتان برگزار خواهد شد.
دیدار‌های حذفی رده پیشکسوتان طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ دی ماه انجام می‌شود تا چهره ۴ تیم مرحله نیمه نهایی شناخته شود.
مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها برعهده کامبیز مهاجر، فرامرز شمس، تبریزی و رحیمی است.
نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا