خبرخبر فوریورزشی

حمایت اداره کل از هیات های ورزشی بی سابقه است!

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز: نگاه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به تمامی رشته ها و هیئتهای ورزشی کاملا یکسان بوده و تاکنون ورزشکاران هیچ هیئتی به دلیل مشکلات مالی از حضور در مسابقات کشوری باز نمانده است.

به گزارش مشق صلح، پاسخ اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به مطالب منتشر شده در پایگاه خبری مشق صلح، تحت عنوان ” پیام یکی از هیات های ورزشی ” :

ساعتی پیش مطلبی در پایگاه خبری مشق صلح منتشر شد که متاسفانه به شکلی غیرمنصفانه و غیر واقع، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز را در رابطه با رسیدگی به هیئت های ورزشی زیر سئوال برده است.

در همین راستا این اداره کل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند؛ نگاه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به تمامی رشته ها و هیئتهای ورزشی کاملا یکسان بوده و تاکنون ورزشکاران هیچ هیئتی به دلیل مشکلات مالی از حضور در مسابقات کشوری باز نمانده و این اداره کل همواره هزینه اعزام تیم ها و ورزشکاران به رقابتهای مختلف را تامین و فراهم کرده است.

ضمن این که به گفته بسیاری از قهرمانان ورزشی استان از جمله مدال آوران پارالمپیک که در رسانه های مختلف از جمله رادیویی و تلویزیونی منتشر گردیده، این میزان حمایت اداره کل از قهرمانان در تاریخ ورزش البرز بی سابقه بوده است.

همچنین تاکنون هیچ زمان مشخصی برای برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها اعلام نشده و تعیین زمان برای این رویداد تنها گمانه زنی افراد است.

لازم به ذکر است برگزاری اردوهای ملی در البرز، اعزام به مسابقات، مدال آوری ورزشکاران در رقابتهای مختلف، برگزاری دوره های متعدد آموزشی و … نشان پویایی و موفقیت ورزش البرز طی یکسال گذشته است که حجم بالای اخبار منتشر شده در  سایت و کانال های اطلاع رسانی این اداره کل گواه این مدعاست.

در پایان از نویسنده محترم پایگاه خبری مشق صلح انتظار داریم با در نظر گرفتن اخلاق و انصاف به طور واضح بیان کنند چه کسی این مطالب را عنوان کرده و کدام هیئت ورزشی تاکنون اعتبار مورد نیاز خود برای اعزام تیم ها و یا ورزشکاران را از اداره کل دریافت نکرده است؟

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا