اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

سردار سلیمانی محور اتحاد در جریان مقاومت و مبارزه با تروریسم بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بنیاد البرز را اعلام کرد.

به گزارش مشق صلح، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام‌الله، سردار سلیمانی را نامی ماندگار و پرافتخار برای جهانیان به‌ویژه ملت ایران دانست و گفت: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است، فردی مجاهد و ایثارگر که با اخلاص بی‌نظیر خود نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند متعال نیز مزد تلاش چهل ساله‌اش را شهادت قرارداد. سردار سلیمانی محور اتحاد در جریان مقاومت و قهرمان مبارزه با تروریسم بود.
وی ترور سردار سلیمانی را ناب خردمندانه و بزدلانه توصیف و تصریح کرد: خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید و دشمنان را بار دیگر مأیوس و ناامید کرد، دشمنان با ارزش‌های نظام اسلامی مشکل‌دارند و در تلاش هستند تا این ارزش‌ها را آر بین ببرند، شهدای محور مقاومت همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت با اتحادی بی‌نظیر به پا خواسته و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
مراسم یادواره شهدای مقاومت با محوریت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار میشود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به بزرگداشت سالگرد سردار سلیمانی تأکید کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برنامه‌هایی مختلفی را به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس برگزار خواهد کرد که مهم‌ترین آن مراسم یادواره شهدای مقاومت با محوریت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.
وی افزود: این مراسم فردا یکشنبه 12 دی‌ماه از ساعت 18 با سخنرانی دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در مسجد امام سجاد (ع) کیانمهر برگزار و از خانواده‌های شهدای مقاومت تجلیل خواهد شد.
مشاور امور ایثارگران استانداری البرز در ادامه از برگزاری مسابقه «نامه‌ای به پدرم» خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز باهدف ایجاد فضایی برای شنیدن حرف دل فرزندان شهدای مدافع حرم طراحی و در دومین سالگرد شهادت برگزار و در پایان به برترین نوشته‌های این مسابقه جوایزی اهداء خواهد شد.
وی افزود: این مسابقه برای شرکت عموم و با نگاهی ویژه به فرزندان شهید مدافع حرم است و شرکت‌کنندگان می‌توانند نامه‌ها و نوشته‌های خود را در قالب پی‌دی‌اف از طریق لینک https://navideshahed.com/fa/forms/361 به معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ارسال نمایند.

منبع: ایثار واحد خبر استان البرز

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا