خبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دو

وعده هایی که محقق نمی شود / بی احترامی به سبک مسئولان ورزش البرز!

نایب قهرمان وزنه برداری جهان: به وعده هایی که داده می شود و به سرانجام نمی رسد عادت کرده ایم.

به گزارش مشق صلح، میرمصطفی جوادی با گلایه از وعده‌های محقق نشده اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی مدیرکل ورزش و جوانان در جلسه‌ای قول حمایت از من را داد که این قول  تاکنون محقق نشده است.

وی ادامه داد:  زندگی ام را صرف ورزش کرده‌ام و در ۲۱ سالگی نخستین مدال‌آور جهانیِ رشته وزنه‌برداری را برای استانم کسب کردم و به آن افتخار می کنم.

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان خاطرنشان کرد: ورزشکار برای موفقیت باید زندگی حرفه‌ای داشته باشد و بدون شک این زندگی حرفه‌ای بدون هزینه ممکن نیست.

وی ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز پیش از اعزام به مسابقه جهانی وعده داد تا در بحث مکمل‌های ورزشی من را حمایت کند اما این وعده محقق نشده است.

جوادی تصریح کرد: نه تنها وعده‌های اداره‌کل محقق نشد، بعد از کسب مدال جهانی هیچکدام از مسئولان این مجموعه به استقبالم هم نیامدند.

نخستین مدال‌آور استان البرز در مسابقات جهانی وزنه‌برداری با بیان اینکه تنها رئیس و اعضای هیئت وزنه‌برداری البرز بعد از بازگشت از مسابقات جهانی ازبکستان به استقبالش رفتند، یادآور شد: بیش از این از هیئت نمی‌توان انتظار داشت، حمایت می کنند اما برخی موانع و مشکلات مالی تنها با اراده و مدیریتِ مسئولان بالادستی برطرف می‌شود برای همین هم قبل از مسابقات به دیدار جانعلی رفتم اما …

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا