خبرخبر فوریورزشیویژه سطح دو

قلم ورزش و عقاب به دیدار هم رفتند

به دعوت‌ تربیت بدنی نهاجا و در سالگرد تاسیس تیم قلم ورزش(خبرنگاران و عکاسان ورزشی)، مسابقه دوستانه سالنی برگزار شد که با برتری میزبان به پایان رسید.

به گزارش مشق صلح،  به دعوت‌ تربیت بدنی نهاجا و در سالگرد تاسیس تیم قلم ورزش (خبرنگاران و عکاسان ورزشی)، مسابقه دوستانه سالنی برگزار شد که با برتری میزبان به پایان رسید.

 این دیدار در بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی، شهدای سرافراز نیروی هوایی، شهدای رسانه و سالگرد تیم قلم ورزش و بانی این تیم زنده یاد علی مودت، روز یکشنبه در سالن ورزشی پادگان‌ نیروی هوایی انجام شد و طی آن تیم عقاب با نتیجه ۹ بر ۵ به پیروزی دست یافت.

در این دیدار که به قضاوت سعادت‌نژاد و نادری برگزار شد، برای تیم قلم ورزش به مدیریت احمد میرزاییان، فریدون موسوی، مرتضی موسوی زنوز، رضا صحرانورد، ابوالفضل کشاورز، مهدی فاطمی، عمید بیاتی، محمد منصوری، حسین ابوالفتحی، رضا گنجی و هانی کشاورز، به مربیگری محمد توتونچی، سرپرستی حسین ماهوت فروش و همراهی علیرضا عابدی و اکبر خانزاد، بازی کردند.

در مراسم آغازین این دیدار، غلامعلی پیرایرانی مجری نام آشنای رادیو و تلویزیون و عضو تیم قلم ورزش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی، شهدای سرفراز نیروی هوایی، شهدای رسانه و بنیانگذار تیم قلم ورزش؛ زنده یاد علی مودت، به اهداف فرهنگی ارزشی تیم خبرنگاران و عکاسان ورزشی طی بیست و ….سال گذشته اشاره کرد.

در مراسم پایانی این دیدار که با قدردانی از استاد پیرایرانی و احمد میرزاییان همراه شد، مدیر تیم فوتبال قلم ورزش، از همکاری تنگاتنگ و نزدیک ‌قلم ورزش با نهاجا گفت و ضمن برشمردن فعالیت های گسترده ورزشی باشگاه عقاب به ویژه در رشته‌های پایه، از اهتمام سرهنگ خلبان بیاتانی و همکاران شان نسبت به مقوله ورزش همگانی و قهرمانی، حضور تیم فوتبال عقاب در دسته دوم‌ و فعالیت جدی در رشته های مختلف، یاد و قدردانی کرد.

گفتنی است تیم فوتسال قلم ورزش، از روز ۹ دی ماه و در جریان مسابقات پیشکسوتان جام انفورماتیک در سالن کشتیرانی به میدان می رود و در گام اول، با تیم یاران ‌پرویز ابوطالب روبرو می شود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا