اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

ما درصدد احیای روستاها در سطح استان هستیم

استاندار البرز گفت:ما باید در تمام زمینه ها سرآمد باشیم و مردم تحول اساسی در امور و روند خدمات رسانی را از سوى مسوولان حس کنند.

به گزارش مشق صلح، مجتبی عبداللهی در نشست شورای معاونان و فرمانداران البرز افزود:  برای رونق اقتصادی روستاها باید گردشگری و بسترهای بوم گردی در استان فعال شود.

استاندار البرز گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران باید با  اشراف و آگاهی از مسوولیت های خود، آموزش ببینند و مسوولان مربوطه در خصوص روند امور دهیاری ها و شوراها نظارت داشته باشند و زمینه های بروز تخلف را از بین ببرند.

عبداللهی گفت: فرمانداران در خصوص موضوعات حوزه تحت امر خود اشراف کامل داشته باشند و با نظارت لحظه ای، اجازه ندهند که مشکلات و اتفاقات غافلگیرشان کند.

وی افزود: ما باید در تمام زمینه ها سرآمد باشیم و مردم تحول اساسی در امور و روند خدمات رسانی را حس کنند که بر این اساس فرمانداران ملاقات های مردمی را حتما در دستور کار داشته باشند و برگزاری این جلسه را در دستگاه های اجرایی حوزه خود نظارت کنند.

استاندار البرز بیان داشت: روز گذشته جلسه شورای مشورتی بانوان برگزار شد و بانوان حاضر در جلسه گزارش های بسیار خوبی از موضوعات و دغدغه های استان مطرح کردند از این رو باید مسایل به صورت طبقه بندی شده به فرمانداران ابلاغ شود و رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گیرد.
عبداللهی گفت: البرز بانوان توانمند و فرهیخته ای دارد که باید در پست های مناسب از آنها بهره برداری شود و بانوان رکن اصلی تعالی جامعه و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و حجاب و عفاف هستند که باید از این ظرفیت در خانواده و اجتماع استفاده کرد.

استاندار البرز گفت: می توان با ایجاد کارگاه های آموزشی و توانمند کردن بانوان، شرایط لازم را برای شکوفایی این ظرفیت فراهم کرد و به رشد جامعه کمک کرد.

وی افزود: ضرورت دارد فرهنگ نذر وقت در جامعه رواج بیشتری داشته باشد و در این زمینه بانوانی که در حوزه های حقوقی، پزشکی و روانشناسی  فعال هستند می توانند به مردم کمک شایان توجهی داشته باشند.

استاندار البرز تاکید کرد: از وضعیت معیشت کارکنان و پرسنل استانداری و فرمانداری ها با خبر هستم و در راستای ارتقای وضعیت موجود از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی ادامه داد: مسوولان مربوطه باید از هم اکنون برای پیشگیری از مشکلات حوزه برق در تابستان چاره اندیشی کنند و شهرک های صنعتی استان نیز ایجاد و راه اندازی کارخانه های سی اچ پی را در برنامه داشته باشند.
استان البرز دارای هفت شهرستان کرج ،نظرآباد، ساوجبلاغ ،چهارباغ ، اشتهارد ، فردیس و طالقان  است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا