اقلیمخبرخبر فوریدر شهرورزشیویژهویژه سطح دویادداشت

آقایان، ورزش جای دعوا نیست!

کاری نکنید در این کشمکش، هم تیم های بومی قربانی و هم به اعتبار استان برای میزبانی از بازی های مهم، خدشه وارد شود

به گزارش مشق صلح، در حالیکه طبق اعلام سازمان لیگ قرار است بازی روز پنجشنبه پیکان _ استقلال در کرج برگزار شود، رییس هیات فوتبال البرز در مصاحبه ای با انجام این بازی مخالفت کرده است.

او گفته، اولویت با تیم های بومی است و روز پنجشنبه، تیم شهدای رزکان در لیگ ۲ و در زمین انقلاب کرج مسابقه دارد!

به نظر می رسد جنگ اداره کل ورزش و جوانان البرز و هیات فوتبال که از بازی های تیم هوادار آغاز شده امروز وارد مرحله تازه ای شده و نتیجه ی آن هم، همین ضد و نقیض هایی است که درباره انجام شدن و نشدن این مسابقه می شود.

توجه به تیم های بومی اعتقاد به حق و درستی است و قطعا همه موافق آن خواهند بود اما دستاویز قرار دادن تیم های بومی برای عیان کردن اختلاف ها اقدام درستی نیست. باید در فضایی دوستانه این اختلاف نظرها و سلیقه ها بررسی و تصمیمی که به صلاح ورزش استان و تیم های استان است، گرفته شود.

آقایان اداره کل و هیات فوتبال، ورزش جای دعوا نیست، به جای اظهارنظرهای بچه گانه که نتیجه آن زیرسوال رفتن وجهه استان خواهد بود، به حقوق هم احترام گذاشته و تصمیم واحد برای برگزاری یا عدم برگزاری بازی پیکان _ استقلال بگیرید.

کاری نکنید در این کشمکش، هم تیم های بومی قربانی و هم به اعتبار استان برای میزبانی از بازی های مهم، خدشه وارد شود. در این سال ها  البرز به اندازه کافی از تصمیم های نادرست آسیب دیده، بیش از این تن رنجور آن را لگدمال نکنیم!

 

 

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا