خبر فوریویژهویژه سطح دو

جنگ مجیدى و گل محمدى

نود و هفتمین داربی پایتخت در حالی برگزار می‌شود که جدال‌های مدیریتی زیادی بین استقلال، پرسپولیس و سازمان لیگ فوتبال این دیدار را تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش مشق صلح، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز(شنبه) با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۷ به مصاف هم می‌روند.

استقلال – پرسپولیس/ ساعت ۱۶:۱۵

شاید داربی ۹۷ پرحاشیه‌ترین داربی‌های تهران از نظر حواشی مدیریتی باشد. جدال باشگاه استقلال با سازمان لیگ فوتبال بر سر تبلیغات محیطی و جدال بر سر برگزاری نشست خبری در آستانه داربی ۹۷ در کنار همراهی باشگاه پرسپولیس با سازمان لیگ فوتبال، کل‌کل‌ها و اظهار نظرات عجیبی از سوی مدیر عاملان دو باشگاه به همراه داشت.

باشگاه استقلال در نشست خبری پیش از داربی اعلام کرده که تبلیغات محیطی داربی ۹۷ را خودش برگزار می‌کند. این موضوع احتمالا حواشی‌ای در بازی فردا به همراه خواهد داشت و اگر بخواهد ماجرا بیخ پیدا کند، ممکن است اتفاقات دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تکرار شود.

البته فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال معتقد است جدال‌های اخیر در عملکرد دو تیم تاثیرگذار نخواهد بود. به هر حال با توجه به صحبت‌ سرمربیان دو تیم  نشان می‌دهد که استقلال و پرسپولیس برای کسب سه امتیاز پا به زمین بازی می‌گذارند و احتمالا هواداران شاهد بازی خوبی باشند.

استقلال در این دیدار احتمالا وریا غفوری و آرش رضاوند را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد اما کادر پزشکی این تیم تلاش می‌کند تا این دو بازیکن را به بازی امروز برساند. پرسپولیس هم سید جلال حسینی و احسان پهلوان را در داربی ۹۷ در اختیار نخواهد داشت.

در حال حاضر پرسپولیس با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی و استقلال با ۱۳ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

تیم داوری: موعود بنیادی‌فرد- حسن ظهیری- علیرضا ایلدورم- علی صفایی
ناظر: حاتم بک‌پور
کمک داور اضافه: محمد راهی

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا