خبرورزشیویژه سطح دو

هیات همگانی البرز روی ریل حاشیه!

در حالیکه کمتر از سه ماه از انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز می گذرد، برخی از اعضا مجمع، خواستار برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری علیرضا رحمتی شده اند.

به گزارش مشق صلح، این اعضا با برشمردن دلایلی از جمله عدم توجه به نیاز شهرستان ها و تلاش برای برکناری آنها و برخی انتصاب ها در هیات، خواستار تشکیل مجمع فوق العاده شده اند.

اواخر شهریور ماه امسال بود که در یک رقابت نزدیک، علیرضا رحمتی با ۹ رای از مجموع ۱۷ رای، به عنوان رییس هیات ورزش های همگانی البرز انتخاب شد.

رحمتی در حالی عهده دار این مسئولیت شد که هیات در سال های اخیر با تغییرات پیاپیِ سرپرست و بی ثباتی مدیریتی روبرو بود. اما نامه اخیر ۹ عضو مجمع انتخاباتی به رییس فدراسیون ورزش های همگانی و درخواست آنها برای برگزاری مجمع فوق العاده و در نهایت برکناری رحمتی، این هیات را دوباره با چالش هایی روبرو کرده است.

گفتنی است، رونوشت این نامه برای وزارت ورزش و جوانان، سازمان بازرسی استان البرز و مدیرکل ورزش وجوانان البرز نیز ارسال شده است.

باید منتظر ماند و دید در نهایت چه آینده ای در انتظار هیات ورزش های همگانی استان البرز خواهد بود، دوباره روزهای ناآرام فرا می رسد یا ثبات حکمفرما خواهد شد.

 

 

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا