خبرخبر فوریسیاسیویژهویژه سطح دو

اقتصاد درست شود اغلب مشکلات کشور حل خواهد شد

استاندار البرز: هر اتفاقی در حوزه اقتصاد افتاده با تلاش شما بوده. چاره ای جز این هم نبوده است. باید دست بگذاریم رو پای خودمان و با همفکری و تعامل و صعه صدر مشکلات استان را از پیش رو برداریم.

به گزارش مشق صلح، استاندار البرز در دیدار با فعالان اقتصادی استان اظهار داشت: از شما سپاسگزارم که با بزرگواری و منش طبع تلاش می کنید مشکلات را حل کنید و با فعالیتی که دارید خدمت می کنید به نظام و جامعه. دلسوزانه، طاقت فرسا و شبانه روزی. افتخار می کنیم به شما.

مجتبی عبدالهی اغلب مشکل اساسی کشور را در حوزه اقتصاد عنوان کرد و ادامه داد: ما کشور ثروتمندی هستیم. اگر اشتباه نکنم یک درصد ذخائر دنیا در ایران است اما تحریم هستیم و مشکلاتِ تجهیزات و فناوری داریم.

این مسئول خطاب به فعالان اقتصادی یادآور شد: هر اتفاقی افتاده با تلاش شما بوده. چاره ای جز این هم نبوده است. باید دست بگذاریم رو پای خودمان و با همفکری و تعامل و صعه صدر مشکلات استان را از پیش رو برداریم.

وی با بیان اینکه اگر اقتصاد درست شود بیش از ۹۰ درصد مشکلات کشور حل می شود، خاطرنشان کرد: این گِره هم به دست صاحبان صنعت باز خواهد شد. شما هستید که حکمرانی می کنید. باید با کمک هم مشکلات اقتصاد را حل کنیم.

 

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا