ویژهویژه سطح دو

رضایت ٨۵ درصدى مردم از خدمات مخابرات

مدير عامل شركت مخابرات ايران تاکید کرد : ارائه بهترين خدمات به شهروندان مهم ترين رسالت كاري مخابرات ايران است.

به گزارش مشق صلح، نشست خبرى مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اصحاب رسانه به صورت ویدیو کنفرانس و کشورى با حضور استان هاى البرز، خراسان جنوبى، هرمزگان، زاهدان، خراسان رضوى، یزد و خراسان جنوبى و … برگزار شد، مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص پهناى باند اینترنت و وسعت خدمات رسانى گفت: ما تمام سعى خود را داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به مشترکین مخابرات ارائه دهیم و پهناى باند به بُعد مسافتی کابلی مشترکین تا مراکز مخابراتی بستگى دارد.

مجید سلطانى ادامه داد: براى پیشگیرى سرقت کابل های مخابراتى با نیروى انتظامى هماهنگى هایى صورت گرفته اما متاسفانه نمیتوان به طور کامل از سرقت کابل هاى مخابراتى در تمامى ساعت شبانه روز جلوگیرى کرد، خوشبختانه میتوان گفت این تجهیزات از سه روز کارى به بعد جایگزین میشود.

وی با اشاره به نزدیک شدن پوشش دهى اینترنت همگانى به نقطه ایده آل گفت: ما همیشه مسائل و مشکلاتی داریم، اما مسائل را از نزدیک رصد می‌کنیم و در حال رفع این مشکلات و رسیدن به بهترین جایگاه هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: ما در شرکت مخابرات خودمان را خادم مردم می‌دانیم و فرهنگ مخابرات با این اصل که همیشه حق با مشتری است پایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد : ما با توجه به وضعیت بازار بخشی از املاک‌ها  را در مزایده‌های مختلفی گذاشتیم از اواخر ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰، به صورت نقدی و تهاتری انجام می‌شود، تا الان نزدیک ۸۰۰ میلیارد تومان از املاک به صورت نقدی وارد شرکت شده است.

وی عنوان کرد: حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ما در زمینه توسعه است، بخشی از دارایی‌های شرکت و بخشی از محل نقدینگی سرمایه‌گذاری کردیم، ما در یک دوره ۹ ماهه از آذرماه ۱۳۹۹ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کردیم.

سلطانی گفت: مخابرات ایران در بخش تلفن ۲۰ میلیون و در بخش باند پهن ثابت نیز نزدیک به شش میلیون مشترک دارد و شرکت مخابرات در ارائه خدمات گزینشی عمل نمی‌کند و در همه جا سرویس دهى دقیق دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این‌که برای فعالیت‌های خود شاخص‌هایی داریم که آن‌ها را ارزیابی می‌کنیم، عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون شاخص‌ها به سمت بهبود بوده و ۸۵ درصد میانگین رضایت مشتریان را داریم که این مقدار کافی نیست و ما در جهت بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان گام برمی‌داریم و سیر روند حرکت ما سعودی است.

سلطانی افزود: ۴۵ هزار میلیارد تومان در بخش ثابت و سیار در مخابرات ایران سرمایه‌گذاری شده که از سود سهامداران است و منفعت دولت از واگذاری شرکت مخابرات تا الان حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده و سهامداران در این مدت حدود هشت هزار میلیارد تومان سود برده‌اند.

وی در نهایت افزود: ما در تعرفه تلفن ثابت هیچ تغییری نداریم میزان دریافتی ما براساس مسافت و نرخ پالس بود است و ۱۸ سال است تعرفه تلفن ثابت ، به رغم افزایش هزینه های جاری وسرمایه ای شرکت مخابرات ایران هیچ افزایشی را نداشته ایم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا