اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

توضیع آسفالت در مناطق

استاندار جديد البرز گفت: می‌بایست به تبعیت از برنامه‌های دولت در جهت رضایتمندی مردم گام برداشت.

به گزارش مشق صلح، مجتبی عبداللهی در شورای اداری استان البرز که با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری البرز،‌ برگزار شد، افزود: نخستین تقاضای بنده در این مسوولیت، ایجاد و تقویت همدلی، انسجام و وحدت است تا در کنار هم، خادم مردم در استان باشیم.

وی بیان داشت: رسیدگی به موضوعات مختلف استان و حل مشکلات مردم و چالش‌های خاص آن، نیل به اهداف دولت سیزدهم جز با همدلی و اتحاد مسوولان استان محقق نمی‌شود.
وی گفت: پرداختن به موضوعات اقتصادی استان از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن آنکه موضوع توسعه ملی بیش از سهم خود نقش داشته ولی در حوزه استانی و منطقه ای باید به حق خود برسد.
استاندار البرز با بیان اینکه آبادانی استان در چارچوب توسعه پایدار محقق که باید مورد توجه قرار بگیرد خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌های راهبردی ریاست جمهوری باید مقابله با آسیب‌های اجتماعی به صورت نظام‌مند و ساختاریافته در دستور کار قرار گیرد.
عبداللهی افزود:حکمرانی مطلوب با پاسخگویی، شفاف سازی و مسئولیت پذیری محقق می‌شود.
استاندار البرز بیان داشت: انتظار می رود تمام دستگاه‌های اجرایی استان که درب اتاق هایشان به روی مردم باز باشد و گوش شنوای مشکلات بطن جامعه باشند.
عبداللهی خاطرنشان کرد: تلاش می شود دیدارهای چهره به چهره با مردم را به صورت مستمر داشته باشم.
وی ضمن با تاکید بر ضرورت توسعه انسانی در حوزه های مختلف مانند آموزش و بهداشت افزود: با توجه به اینکه شهرستان در فاصله کوتاهی به استان تبدیل  و البرز در بسیاری از سرانه ها با ضعف جدی مواجه است که باید در زمینه اقدام شود.
وی گفت: استفاده از تمامی ظرفیت ها مانند خیرین برای ارتقا سرانه ها ضرورت دارد.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب های اجتماعی اشاره  افزود: در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی تجربیات فراوانی دارم که به طور قطع از آنها در استان بهره برداری خواهم کرد.
وی گفت: حاشیه نشینی در البرز منشا تهدید است که موضوعات بسیاری را همراه خواهد داشت که ایجاد ناامنی یکی از آنها محسوب می شود.
عبداللهی افزود: می توانیم با استفاده از ظرفیت های مردمی و معتمدان محلی و جوانان انقلابی و دستگاه های مرتبط در راستای ساماندهی مناطق آسیب پذیر و مقابله با آسیب های اجتماعی دستاوردهای ارزشمندی را رقم بزنیم.

مجتبی عبداللهی به عنوان هفتمین استاندار البرز در جلسه هیات دولت روز ۱۶ آبان ماه رای اعتماد را برای سکانداری استان البرز گرفت تا با استفاده از ظرفیت های بالقوه این استان در مسیر آبادانی و توسعه کشور پیش رود.

عبداللهی به عنوان هفتمین استاندار البرز متولد ۱۳۴۵ است و سوابقی همچون مدیرکلی اداره اوقاف استان تهران، شهرداری مناطق ۲۰ و هفت تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا