خبرخبر فوریورزشیویژه سطح دویادداشت

نوبتیم باشه، نوبت امیره!

با متزلزل نشان دادن علیرضا بیرانوند در بازی امروز مقابل لبنان، به نظر می رسد وقت آن رسیده سرمربی تیم ملی از امیر عابدزاده در درون دروازه تیم ملی استفاده کند.

به گزارش مشق صلح، تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه ۲ بر ۱ لبنان را شکست داد اما این در حالی است که گل اول لبنان روی محاسبه ی اشتباه علیرضا بیرانوند، به ثمر رسید.

عدم پیش بینی نقطه درستِ فرود توپ این فرصت را برای لبنان مهیا کرد تا با گلزنی به ایران شانس خود را برای صعود به جام جهانی افزایش دهد اما شاگردان اسکوچیچ با تلاش زیاد موفق شدند در وقت های اضافه نیمه دوم گل اول را جبران، و گل پیروزی بخش را به ثمر برسانند.

اشتباهات علیرضا بیرانوند تنها به همین گل اختصاص نداشت و او یک بار دیگر هم با تعلل و لو دادن توپ، زمینه گل دوم تیم لبنان را فراهم کرد که این تیم از این فرصت به درستی استفاده نکرد.

به نظر می رسد اسکوچیچ برای بازی های پیش رو باید تغییراتی در درون دروازه ایجاد کند و بیرانوند را از محیط امنی که برایش ایجاد شده خارج کند.

امیر عابدزاده که این روزها در لیگ دسته ۲ اسپانیا بازی های خوبی را به نمایش می گذارد به نظر می تواند جانشین شایسته ای برای بیرانوند باشد.

باید ببینیم سرمربی تیم ملی بعد از اشتباه های مهلک بیرانوند، برای تغییر دروازه بان اول‌تیم ملی چه تصمیمی می گیرد.

 

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا