خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

کمبود ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی در البرز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از کمبود ۲۵۰۰ تخت، پرستار و تجهیزات نسبت به شاخص استاندارد کشور در البرز خبر داد.

به گزارش مشق صلح، جواد معظمی در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت گفت: رشادت ها و ایثارگری های کادر درمان از جمله پزشکان، پرستاران، بهیاران و تمام همکاران در طول این ماه ها مثال زدنیست. آن هم در شرایط اقتصادی نامناسب و تحریم ها که ارائه خدمات سخت تر است.

وی گفت: در اوایل شیوع بیماری با توجه به مواجهه با تعداد زیاد بیماران، تجهیزات آی سی یو و درمان بسیار محدود بود ولی توانستیم سربلند از این آزمون‌ بیرون بیاییم.

وی با اشاره به ایثارگری‌ها و خدمات پرستاران در این دوران اظهار کرد:  نگاهی که در این مجموعه است نگاه ایثارگری و عشق و خدمت خالصانه است. با بودن در کنار یک پرستار در شیفت ۱۲ یا ۲۴ ساعته با لباس و تجهیزات و در کنار بیماران می‌توان این رشادت را درک کرد.

وی با اشاره به کمبود تخت بیمارستانی در البرز گفت: در البرز ۲۵۰۰ تخت نسبت به شاخص‌ها کم داریم به همین نسبت با کمبود تعداد پرستار و تجهیزات مواجه هستیم. در پیک پنجم با همین تعداد به خدمات ارائه پرداختیم  که به معنی رشادت و خدمت بدون چشمداشت است.

به گفته وی تجلیل از قشر زحمتکش درمان به عنوان عاملی انگیزه بخش برای آنها قابل تقدیر است و امیدواریم بتوانیم خدمات را به صورت شایسته به جامعه ارائه دهیم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا