خبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دویادداشت

حسن یزدانی مفت نباز!

حسن یزدانی اگر می‌خواهد همراه و همگام جامعه باشد نباید با افراد معلوم‌الحالی که به ساحت اقتصادی، اخلاقی و روانی جامعه آسیب جدی زده‌اند، معاشرت کند.

به گزارش مشق صلح، حسن یزدانی باید ضرب‌المثل” همنشینت بِه بوَد بهتر شوی _ همنشینت بَد بوَد بدتر شوی” را سرفصل ادبیات ذهنی خود کند.

تصویر منتشر شده از ضیافتی که در آن حسن یزدانی و بازپرس محکوم یعنی قاسم‌زاده حضور داشتند، حال و احوال هواداران و طرفدارانِ یزدانی را به هم ریخت. عابدزاده هم در این ضیافت بود اما به او انتقادی وارد نیست چرا که اصولا در باغ نیست و به تعبیری درک و شناختی از ابعاد پیدا و پنهان مملکت ندارد.

حسن یزدانی اگر از خودش مراقبت نکند خیلی زود از چشم و دلِ هواداران می‌افتد. او باید متوجه باشد حواس جامعه امروز ایران به همه چیز هست، بنابراین اگر می‌خواهد همراه و همگام جامعه باشد نباید با افراد معلوم‌الحالی که به ساحت اقتصادی، اخلاقی و روانی جامعه آسیب جدی زده‌اند، معاشرت کند.

یزدانی باید متوجه باشد برخی دورهمی‌ها برای او سَم است. شاید بهتر است از واژه دام استفاده کرد. بنابراین حضور در چنین دام‌ها و تله‌هایی هیچ ارزش افزوده‌ای برای او به همراه نخواهد داشت.

 

✍️ امید فراغت

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا