خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

باید جایگزین براى درآمدهای ناپایدار پیدا کرد

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از متکى نبودن به درآمدهای ناپایدار نظیر تراکم فروشی خبر داد.

 به گزارش مشق صلح، آرش یگانی گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری افزایش سطح رضایتمندی شهروندان است که این مهم در دیدارهای مردمی مدنظر است.

وی افزود: مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداکثری و تسهیل زندگی شهروندان، زمینه را برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم به شهرداری و افزایش میزان مشارکت‌پذیری شهروندان در اداره شهر فراهم آورد و در این راستا مقررشده است با ملاقات و دیدارهای مردمی و استماع مشکلات شهروندان به بخشی از اهداف مدیریت شهری جامه عمل پوشانده شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج اضافه کرد: طرح لوایح حمایتى برای شهروندان بسیار ضروری است؛ چراکه در برخی محدوده‌های منطقه ما نیاز به نوسازی بافت‌های فرسوده داریم  و در برخی محدوده‌های دیگر که در حریم شهر قرارگرفته‌اند با تغییرات طرح تفصیلی جدید درصدد آن هستیم بتوانیم مشکل ساکنان منطقه حریم را نیز برطرف کنیم.

یگانی بابیان اینکه امروز دیگر زمان اتکا به درآمدهای ناپایدار، نظیر تراکم فروشی به پایان رسیده است، گفت: راه رسیدن به ثبات در درآمدهای پایدار مدیریت شهری این است که بتوان توازنی بین قوانین و شهروندان ایجاد کرد و آنجا که شهروند احساس کند قانون از او حمایت می‌کند او نیز در خدمت مدیریت شهری خواهد بود و با پرداخت به‌موقع عوارض و بدهی‌های خود به شهرداری، این دستگاه  خدمات رسان کمک کند.

وی در بخش دیگری از مردم به‌عنوان مشوق و حامی واقعی مدیریت شهری در خدمات‌رسانی مطلوب و حداکثری یادکرد و گفت: در حال حاضر شهرداری کرج با تمام توان در راستای خدمت به شهر و شهروندان حرکت خواهد کرد تا علاوه بر تحقق برنامه‌ها، اجرای موفق طرح‌ها و پروژه‌ها و تسریع روند خدمات‌دهی فراهم شود.

گفتنی است در دیدار «علیرضا رحیمی» نائب رئیس شورا، «مجتبی حاج قاسمی» دبیر اول شورا نیز حضور داشتند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا