اقلیمخبرویژهویژه سطح دو

اولین وظیفه شهرداری فردیس توسعه شبکه معابر است

شهردار فردیس از مهم ترين اولويت شهردارى در خصوص عمران، بهسازی و توسعه شبکه معابر و ورودی و خروجی های شهر خبر داد.

به گزارش مشق صلح، محمدرضا آژیر شهردار جدید فردیس گفت: هر قدر سرانه های فرهنگی، خدمات ورزشی و تفریحی مردم فردیس افزایش یابد اما تا زمانی که معابر و دسترسی مناسبی  به این شهر نداشته باشیم نمی توان گفت که شهرداری خدمات می دهد.

وی تاکید کرد که اولین وظیفه شهرداری توسعه شبکه معابر، ساماندهی، ایمن سازی و دسترسی های مناسب و منطقی برای شهروندان است.

آژیر ادامه داد: ۲ پروژه ورودی و خروجی در شهر فردیس در حال انجام است که یکی از این پروژه ها کمربندی شرقی از کانال کیاتل تا جاده شهریار حدود ۳.۵ کیلومتر در حال انجام است و ۲ ماه آینده بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه یک دسترسی هم به غرب فردیس در نظر گرفته شده و پروژه شمال غربی فردیس است، اظهار داشت: این پروژه از بلوار نماز تا بلوار کامیونداران حدود ۸۰۰ متر طول دارد که هم از روی کانال و ریل راه آهن عبور می کند و هم اینک این پروژه در حال طراحی توسط مشاور است.

شهردار فردیس گفت: پروژه نیایش نیز به صورت موازی با جاده ملارد به منظور کاهش بار ترافیک جاده ملارد از کانال شرقی تا جاده شهریار به صورت مستقیم اجرا می شود.

آژیر افزود: برای فردیس یک خروجی و ورودی شرقی پروژه کشتارگاه قدیم یا نیایش طراحی و اجرا می شود که اکنون شتاب اجرایی پروژه بسیار خوب است و تا ۲ ماه آینده بهره برداری می رسد.

وزیر کشور روز گذشته با صدور حکمی محمدرضا آژیر را به سمت شهردار فردیس منصوب کرد و در متن حکم وزیر کشور که برای انتصاب شهردار فردیس صادر شده، آمده است : در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱خرداد ۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن و بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر فردیس، جنابعالی را به سمت شهردار فردیس منصوب می‌نمایم.

با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست‌های ذیل را محقق نمائید؛ پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی- ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق،هویت بخشی به سیما و منظر شهرها و استحکام بناها، رعایت ملاک‌های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی،

شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه‌های فساد خیز و مبارزه جدی با عوامل آن،تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری،رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم و آسیب پذیر با رویکرد محله محوری،توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان،اهتمام جدی و مسئولانه به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقاء فضای سبز شهری،افزایش نشاط و فضیلت‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی،توجه ویژه به آبادانی مراکز فرهنگی و مذهبی و ترویج هنجارهای اسلامی،تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی،جلب مشارکت‌های مردمی و نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات،همکاری متقابل با مسئولین ملی و محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط و لحاظ نمودن سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

محمدرضا آژیر مدیریت منطقه ۲ شهرداری فردیس، ریاست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس، جانشین معاونت خدمات شهری و مشاور و مدیریت حوزه شهرداری فردیس را در کارنامه خود دارد.

شهر فردیس ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد شورای شهر و شهرداری در سال ۹۶ از کرج منفک شد.ا

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا