اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

شهردار کرج: حفظ باغات اولویت شهرداری است

شهردار کرج از اولويت حفظ محیط‌ زیست و جوان‌سازی باغات کرج در مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش مشق صلح، مصطفی سعیدی سیرائی صبح امروز در جلسه با سید حسین گلدانساز، رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، اظهار کرد: مجموعه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با قدمت طولانی برند کرج و میراث تاریخی شهر محسوب می‌شود.

وی به باغشهری کرج اشاره کرد و حفظ باغات گردو و خرمالو که از جمله برندهای کرج محسوب می‌شوند را از اولویت‌های مهم شهرداری دانست و گفت: با همکاری پردیس کشاورزی می‌توان این مهم را به‌خوبی محقق کرد.

شهردار کرج در بخش دیگری توسعه گردشگری را یکی دیگر از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: سال گذشته میان شهرداری و پردیس کشاورزی تفاهم‌نامه‌ای منعقدشده است امید داریم علاوه بر استفاده مناسب از ظرفیت‌های تاریخی مستقر در این مجموعه حفظ محیط‌زیست و فضای سبز آن نیز جزو برنامه‌های پیش رو قرار گیرد.

سعیدی سیرائی همچنین افزود: امکانی فراهم می‌کنیم تا مردم با حمل‌ونقل رایگان از مجموعه پردیس بازدید کنند این مهم به رونق گردشگری شهر کمک خواهد کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از همکاری با پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، بر استفاده از نظرات اساتید و کارشناسان این مجموعه برای توسعه محیط‌زیست و فضای سبز شهری تأکید کرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا