خبرویژه سطح دو

وقت آن رسيده وعده ها به مردم عملى شوند

رییس جمهور گفت: ما نمی خواهیم به مردم وعده ای بدهیم که عملیاتی نشود، بلکه وعده ها به مردم باید عملی شود.

به گزارش مشق صلح، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کرد.

رییس جمهوری در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت های آیت الله شاهچراغی در کنار مردم سمنان گفت: آثار و برکات حضور شما در این استان جاودانه است؛ زیرا شما با اخلاص کار کردید و خداوند کارهای خالصانه را می پذیرد و یاری می کند.

رئیسی افزود: آیت الله شاهچراغی محور انسجام و همدلی نیروهای انقلاب در استان سمنان است و هدایت ها و حمایت های ایشان از دولت سرمایه ارزشمندی است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مطرح شده در استان سمنان بیان کرد: مشکلات این استان شناسایی شده و به تدریج و براساس اولویت حل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری در نهمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز پنجشنبه وارد فرودگاه سمنان شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از طرح ها و پروژه های زیربنایی استان، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه های سفر رییس جمهوری به استان سمنان است.

رئیسی را در این سفر، رییس دفتر رییس جمهوری، معاون اجرایی، وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می کنند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا