اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

استاندار البرز: رسیدگی به مشکلات مردم را از نزدیک رصد می‌کنم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تمام درخواست‌هاى مردم رامجين با دستور ویژه به مدیران مربوطه ارجاع شد و رسیدگی به آنها را دنبال خواهم کرد.

به گزارش مشق صلح: عزیزاله شهبازی در حاشیه سفر نیم روزی به شهرستان چهارباغ، گلباران گلزار شهدای بخش رامجین، دیدار چهره به چهره با مردم این بخش و بازدید از یک واحد تولید مواد غذایی برند ملی که روز چهارشنبه ۱۲ آبان صورت گرفت، افزود: با توجه به ظرفیت های چهارباغ، تراکم جمعیت و ضرورت اختصاص اعتبارات ویژه برای آبادانی این منطقه، طی پیگیری های مجدانه، این بخش به شهرستان ارتقا یافت.

وی ادامه داد: متعاقب این توفیق بزرگ، اقدامات بسیاری برای تقویت زیرساخت ها، استقرار ادارات و دستگاه ها برای تمرکز در خدمات رسانی به مردم و… محقق شده و این روند با سرعت ادامه دارد.

شهبازی گفت: در این بازدید از راه های شهری و روستایی چهارباغ و روند اجرای پروژه ها دیدن شد و دستور لازم به مدیران مربوطه داده شد.

وی افزود: طی دیداری که با جمعی از مردم در بخش رامجین داشتیم به صورت میدانی و از نزدیک در جریان درخواست های مردمی قرار گرفتیم و با توجه به اهمیت رضایتمندی مردم، تمامی درخواست ها با دستور ویژه به مدیران مربوطه ارجاع شد و رسیدگی به آنها را دنبال خواهم کرد.

استاندار البرز گفت: در ادامه این سفر یک روزه از یک واحد تولید مواد غذایی که یک برند معروف ملی با سابقه فعالیت ۵۰ ساله و اشتغال ۶۰۰ نفر نیز محسوب می شود دیدن کردیم.

وی افزود: این واحد بخش عمده نیاز بازار در حوزه کنسرو و انواع سس ها را تامین می کند.

شهبازی گفت: راهبرد ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها است و برای تحقق این امر مهم با اهتمام ویژه ای در میدان هستیم.

وی افزود: در خصوص این واحد مدیران مجموعه، مسائلی را مطرح کردند که به طور قطع طی جلسه تخصصی نسبت به بررسی و حل آنها اقدام می شود.

استاندار البرز گفت: با رفع مشکلات، اشتغال، تولید و صادرات در این مجموعه افزایش خواهد یافت چراکه کیفیت تولیدات این واحد کم نظیر است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا