خبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دو

مجیدى: روحیه تیم استقلال در مسابقات بالاست

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، ما می‌توانستیم در همان نیمه اول به گل برسیم.

به گزارش مشق صلح، استقلال  (شنبه ٨ آبان) در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با یک گل میهمانش تراکتور را شکست داد.

مجیدى گفت: چندین موقعیت ایجاد کردیم که از آن‌ها استفاده نکردیم. نهایتا در نیمه دوم به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم، به بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم.

او افزود: تبریک ویژه می‌گویم که تیمم در سه بازی نخست گل نخورده چرا که گل نخوردن یکی از اصولی بود که ما دنبالش بودیم.

سرمربی استقلال در واکنش به سوالی مبنی بر ناهماهنگی آبی‌پوشان گفت: در مصاحبه قبلی گفتم که توقع از تیم و بازیکنان بالاست. مطمئن باشید هر چه از لیگ بگذرد، تیم ما هماهنگ‌تر می‌شود و زیباتر بازی می‌کند.

فرهاد مجیدی درباره اخباری مبنی بر علاقه فولاد به رضایی، دروازه‌بان جوان استقلال و رشید مظاهری بیان کرد: من به باشگاه اعلام کرد که به هیچ عنوان اجازه جدایی به علیرضا رضایی نمی‌دهم. او دروازه‌بان بسیار جوانی است. او می‌تواند ۱۰ سال دروازه‌بان تیم‌ملی باشد و به هیچ عنوان اجازه جدایی به او نمی‌دهم. درباره باقی بازیکنان می‌توانند با باشگاه صحبت کنند.

سرمربی استقلال درباره وضعیت سیاوش یزدانی که به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت، توضیح داد: مصدومیت خاصی نبود فقط نخواستیم مصدومیتش بیش‌تر شود و به همین دلیل تعویضش کردیم.

مجیدی درباره مسیر هشت ساله‌ای که از زمان خداحافظی از فوتبال تا حال حاضر که سرمربی استقلال است، طی کرده، اظهار کرد: هر بازیکن و مربی‌ای اهدافی در ذهنش دارد. من اهداف بزرگی برای خودم دارم و می‌دانم برای رسیدن به اهدافم باید مطالعه زیادی داشته باشم و در کلاس‌های زیادی شرکت کنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تمام تلاشم را برای رسیدن به اهدافم می‌کنم و امیدوارم به آن‌ها برسم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به گذشت سه هفته از لیگ چقدر احتمال می‌دهد که استقلال به قهرمانی برسد؟ گفت: باید تشکر ویژه‌ای از مدیریت باشگاه بکنم که تمام مشکلاتی که در چند وقت اخیر داشتیم به حداقل رساند. مدیریت خیلی به ما کمک کرد که تیم با شرایط روحی و روانی خوب وارد مسابقات شود. من قبلا هم گفتم به هواداران استقلال قول می‌دهم که تلاش کنم تا استقلال تیمی شود که در قواره نام بزرگ استقلال فوتبال بازی کند. فوتبالی بازی کند که هواداران لذت ببرند. بازیکنان استقلال این توان را دارند و فقط باید کار کنند و تلاش کنند تا فوتبال دلخواه هواداران را بازی کنند. من فکر می‌کنم به این ایده‌ای که در ذهنم است، برسم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا