اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

شهردار کرج: حضور مردم در مدیریت بحران نقش پررنگی دارد

مصطفى سعیدی سیرائی با اشاره به نقش پررنگ حضور مردم در مدیریت بحران گفت: اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند و کمک نکنند کاری صورت نمی‌گيرد.

به گزارش مشق صلح، مصطفی سعیدی سیرائی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و تبریک روز نوجوان، بسیج دانش‌آموزی و روز پدافند غیرعامل، گفت: بحران با تفکر جهادی و انقلابی حل می‌شود.

وی بابیان اینکه اتحاد میان دستگاه‌های خدمت رسان لازمه کار جهادی است، عنوان کرد: شهرداری را به خاطر پول، رئیس بحران ندانیم، مدیریت بحران با اقدامی جهادی و همکاری همه دستگاه‌های خدمت رسان امکان‌پذیر خواهد بود.

سعیدى با اشاره به اینکه همدلی میان همه دستگاه‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند، گفت: مدیریت بحران همکاری همه دستگاه‌های خدمت رسان را می‌طلبد.

شهردار کرج اضافه کرد: شهرداری برای خدمت‌رسانی آمادگی کامل را دارد اما در مدیریت بحران دیگر دستگاه‌ها هم کنار شهرداری باشند تا همه باهم بتوانیم مشکل را در حد توان و وظیفه خود انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه بسیج، گروه‌های جهادی و سمن‌ها برای مدیریت بحران باید آموزش ببینید، گفت: تجهیزات مدیریت بحران در کنار حضور مردم مؤثر خواهد بود.

شهردار کرج با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های دولتی شهرداری را صرفاً مانند پول می‌بینند، گفت: دستگاه‌های دولتی مستقر در استان باید شهرداری را یاری کنند.

سعیدی سیرائی با اشاره به سیستم درآمد هزینه در شهرداری‌ها، گفت: عوارضی که از مردم دریافت می‌شود برای خود مردم هزینه و مالیاتی گرفته نمی‌شود، این شرایط ایجاب می‌کند در مواقع بحرانی دستگاه‌های دولتی در کنار شهرداری باشند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا