اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

رسانه منصف نیاز امروزِ جامعه

شهردار کرج: مديريت شهرى كرج به كمک رسانه هايى كه منصفانه و صادقانه بنویسند نياز دارد.

به گزارش مشق صلح، مصطفی سعیدی سیرایی با اشاره به اهمیت رسانه در پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری و ارائه خدمت بهتر به شهروندان، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در این دوره برای شهرداری کرج در نظر گرفته‌ایم «واقعی کردن بودجه» شهر است و در این راه، رسانه‌ای که خوب، منصفانه و صادقانه بنویسد می‌تواند بزرگترین کمک را به پیشبرد این هدف داشته باشد.

 وی افزود: یکی دیگر از موضوعات مهمی که در مدیریت شهری کرج باید به آن توجه شود بحث مشکلات اجتماعی و فرهنگی و مسائل خانواده است که متأسفانه تحت تأثیر تهاجم فرهنگی قرار گرفته است و با توجه به برخورداری جهاد دانشگاهی از گروه‌های پژوهشی در حوزه مسائل اجتماعی و خانواده، آمادگی داریم از این ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اینکه فضایی ایجاد شود که در آن مسائل مختلف براساس انصاف، صداقت و شفافیت مورد بحث قرار گیرد و مسئولان و مدیران شهری و استانی در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند می‌تواند اثر مثبت قابل توجهی داشته باشد.

شهردار کرج در خصوص راه‌اندازی بازارچه مشاغل خانگی در البرز هم گفت: راه اندازی این بازارچه از جمله کارهای خوبی بوده که در شهرداری انجام شده است و جزو کارهای بوده که من به آن اعتقاد دارم. اگر فضاهایی در مناطق کم برخوردارتر هم ایجاد و محصولات مشاغل خانگی در آن عرضه شود از آن حمایت خواهم کرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا