خبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دو

جیب خالىِ پرسپولیس و ناتوانى در خرید بازیکن

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس بازیکن خارجی جذب می‌کند یا خیر گفت: با جیب خالی و پنجره بسته قطعا نمی‌شود بازیکن گرفت.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: برد ارزشمندی بود و بازی سختی داشتیم. برای این برد و پیروزی تلاش زیادی کردیم. با توجه به اینکه بعد از بازی در عربستان تحت فشار بودیم جمع کردن تیم مشکل بود و در نیمه اول اثرات آن مشخص بود و نتوانستیم بازی همیشگی را ارائه بدهیم. هم از نظر روحی و بدنی تحت فشار بودیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم و توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از ضربات ایستگاهی استفاده کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما بردن فولاد خوزستان در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. این تیم نزدیک دو سال در خانه باخت نداشت و آخرین باخت آنها در بازی برابر پرسپولیس در دوره کالدرون بود. از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. با اینکه از نظر امکانات و مالی تحت فشار هستند و انتظارات زیادی از آنها وجود دارد و همیشه تحت فشار شدید روحی هستند اما خودشان را خوب پیدا کردند و در نیمه دوم با ذهنیت برد وارد زمین شدند و از تک تک آنها تشکر  می‌کنم که این همه انرژی و تمرکز روی بازی گذاشتند.

وی همچنین درباره اینکه آیا پرسپولیس بازیکن خارجی جذب می‌کند یا خیر گفت: با جیب خالی و پنجره بسته قطعا نمی‌شود بازیکن بگیریم. نمی‌دانم پنجره ما چه زمانی باز می‌شود اما همه پنجره نقل‌وانتقالاتی اروپایی بسته است و فقط می‌توانیم بازیکن آزاد بگیریم. بازیکنی هم که آزاد است، قطعا مشکلاتی داشته است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا