خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

مقاومت، تنها نماینده استان البرز در رقابت های لیگ برتر

مسوول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: تیم فوتسال مقاومت با وجود همه مشکلات از سطح محلات به لیگ برتر کشور رسیده است.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، رحیم اسفندیاری گفت: تیم‌ لیگ برتری فوتسال مقاومت از زمان تشکیل تاکنون موفق به تربیت ورزشکاران برجسته ای شده که ۳۵ نفر آنان به تیم ملی فوتسال پیوسته اند.

وی اضافه کرد: این تیم برای یازدهمین سال است که در رقابت های لیگ برتر حضور دارد و به عنوان تنها نماینده فوتسال استان البرز در رقابت های لیگ برتر توانسته نتایج خوبی را از خود بر جای گذاشته است.

اسفندیاری ادامه داد: در واقع ما در عرصه ورزشِ حرفه ای ثابت کردیم که می توان در قالب اقتصاد مقاومتی یک تیم اخلاق مدار و حرفه ای تشکیل داد و آن را به صدر جدول رساند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه تیم فوتسال مقاومت البرز در رقابت های فصل جاری در رده چهارم جدول قرار دارد خاطرنشان کرد: با سه برد، یک مساوی و یک باخت هم اکنون در جایگاه چهارم قرار داریم که امیدواریم با حمایت از سوی هیات امنای باشگاه امسال بتوانیم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

مسوول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در ادامه به بازی فردا در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: روز جمعه میزبان شهروند ساری هستیم که امیدواریم بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا