خبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دو

وداع پرسپولیس با لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری ٣ بر صفر میزبان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، تیم‌های پرسپولیس و الهلال از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض عربستان به میدان رفتند که با برتری الهلال همراه بود و پرسپولیس به عنوان آخرین تیم ایرانی از این مسابقات حذف شد.

سالم الدوساری در دقیقه ۲۷ و گومیس در دقیقه ۵۰ و ۷۰ برای الهلال گلزنی کردند.

این جدال در نهایت با برتری سه بر صفر الهلال به اتمام رسید تا حریف النصر در فینال شود.

الهلال در مرحله گروهی به عنوان تیم دوم و پایین‌تر از استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی راه پیدا کرد و در دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان استقلال را با ۲ گل شکست داد.

پرسپولیس هم که با ۱۵ امتیاز از گروه پنجم به دور حذفی راه پیدا کرده بود، در مرحله یک هشتم نهایی با برتری برابر استقلال تاجیکستان به این مرحله رسید.

برنده این مسابقه باید روز ۲۷ مهرماه در مرحله نیمه نهایی به مصاف النصر عربستان برود. النصر در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف الوحده امارات رفت که موفق شد با نتیجه پنج بر یک در این بازی به برتری برسد و به فینال منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

 

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی (کارت زرد)، سید جلال حسینی، مهدی ترابی (محمد شریفی ۷۸) (کارت زرد)، میلاد سرلک، وحید امیری (مهدی عبدی ۶۱)، عیسی آل‌کثیر (حامد پاکدل ۷۸)، سعید آقایی (کارت زرد)، سیامک نعمتی (مهدی شیری ۶۶) و رضا اسدی (کارت زرد) (احسان پهلوان ۴۶).

ترکیب الهلال:

عبدالله المعیوف، محمد البریک، علی هادی آل بلیهی (کارت زرد)، جان هیون سو، ناصر الدوساری، سلمان الفرج، محمد ابراهمی کنو، ماتیوس پریرا، سالم الدوساری، موسی مارگا (کارت زرد)، بافتیمبی گومی (صالح الشهری ۷۵).

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا