خبرخبر فوریورزشیویژهویژه سطح دو

ایران 1 _ 1 کره جنوبى

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، تیم‌ملی فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه) در چارچوب چهارمین دیدارش از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف کره‌جنوبی رفت. این دیدار که در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سون هیونگ مین در دقیقه ۴۹ برای کره‌ جنوبی و علیرضا جهانبخش در دقیقه ۷۶ برای ایران گل‌زنی کردند.

با این نتیجه ایران با ۱۰ امتیاز و کره جنوبی با ۸ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی گروه A رقابت‌های انتخابی جام جهانی قرار گرفتند.

کره‌ای‌ها غافل‌گیر کننده بازی را آغاز کردند و در همان دقیقه اول حمله خطرناکی به سمت دروازه ایران داشتند.

در دقایق پایانی کره جنوبی مالکیت توپ را در اختیار گرفت اما جز یک ضربه از راه دور که در اختیار بیرانوند قرار گرفت، نتوانستند موقعیت دیگری ایجاد کنند تا بازی با تساوی یک، یک به پایان برسد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌الهی، علیرضا جهانبخش (کاپیتان) ، احمد نورالهی (سرلک، دقیقه ۹۰)، مهدی طارمی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده (امید نورافکن، دقیقه ۵۶) و سردار آزمون (مهدی قایدی، دقیقه ۹۰).

ترکیب کره جنوبی: سئونگ گیو، لی یونگ، کیم مین جائه، وو یونگ، این بئوم، سون هیونگ مین، جائه سونگ (دونگ یئونگ، دقیقه ۸۱)، هی چان، هونگ چول (جین سو، دقیقه ۷۰)، جو هوانگ (سانگ هو، دقیقه ۸۱)، یونگ گوون.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا