خبرورزشیویژهویژه سطح دو

امارات مغلوب ایران شد

تیم ملی ایران به لطف VAR و گل زیبای مهدی طارمی امارات را شکست داد تا با ۹ امتیاز به صدرنشینی خود در مسیر انتخابی جام جهانی ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، در هفته سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا، تیم ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه زعبیل دبی به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان اسکوچیچ تمام شد.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که اخراج شجاع خلیل‌زاده و ضربه ایستگاهی به نفع امارات به لطف VAR مردود شد تا ایران در ادامه مسابقه روی پاس گل سردار آزمون و گل مهدی طارمی در دقیقه ۷۰ گلزنی کند. همچنین آزمون در دقیقه ۸۹ پنالتی ایران را از دست داد.

با این پیروزی، تیم ملی ایران با انجام سه بازی و کسب ۹ امتیاز در صدرجدول گروه A قرار گرفت. کره‌جنوبی با ۷ امتیاز در رتبه دوم جای گرفت و در امارات، عراق و لبنان با دو امتیاز و سوریه با یک امتیاز در رتبه های سوم تا ششم قرار گرفتند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن (علی قلی زاده)، صادق محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت ‌اللهی، علیرضا جهانبخش (احسان حاج‌صفی ۷۸)، وحید امیری، سردار آزمون (کریم انصاری فرد ۴+۹۰) و مهدی طارمی.

ترکیب امارات: علی خصیف، شاهین عبدالرحمن (کارت زرد)، محمد العطاس، بندر الاحبابی (کارت زرد)، محمود خمیس، عبدالله حمد (سباستین تاگلیبو ۷۸)، ماجد حسن (کارت زرد)، عبدالله رمضان، خلیل ابراهیم (محمد جمعه ۴۶)، فابیو لیما و علی مبخوت.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا