اقلیمخبرخبر فوریدر شهرویژهویژه سطح دو

تکریم ارباب رجوع، اولویت اول مدیریت شهری

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج تکریم ارباب‌رجوع و پاسخ گویی صحيح را ازجمله اولویت‌های برتر مدیریت شهری خواند.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح، عمار ایزدیار ‫ضمن بازدید از میز خدمت شهرداری منطقه هشت، با اشاره به اینکه رفع دغدغه‌های مردم در دستور کار شهرداران باشد‫، اظهار کرد: تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مردمی، تکریم ارباب‌رجوع و به دست آوردن رضایتمندی شهروندان در سیستم اداری مدیریت شهری از اولویت‌های برتر این مجموعه است.

وی بیان کرد: ‫رفع مشکلات شهروندان باید در دستور کار قرار بگیرد و کارکنان باید با جدیت تمام در حل معضلات شهر و شهروندان هماهنگ باشند.

‫رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج خطاب به مدیران مناطق تأکید کرد: اولویت‌های شهر و مردم را مدنظر قرار دهید و به مسائل و مشکلات مردم به‌صورت ویژه رسیدگی کنید.

ایزدیار یادآور شد: ازجمله خدمات میز خدمت در شهرداری مناطق، استفاده از فرم‌های فرآیند واحدهای شهرسازی و صدور پروانه، حفاری، مشاغل و دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ و… است که در اختیار ارباب‌رجوع قرار می‌گیرد که می‌توانند بامطالعه آن از روند انجام کار و نیز مدارک موردنیاز مطلع شوند که این امر موجب تسهیل امور و صرفه‌جویی در وقت ارباب‌رجوع می‌شود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا