خبرخبر فوریسیاسیویژهویژه سطح دو

رئیسى: همکاری لازم با زائرین جهت ورود به عراق انجام می شود

رییس جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تسهيل در تردد زائران حسينى گفت: تمامی دستگاههای مسوول بالاخص وزارت کشور و وزارت راه موظفند به هر میزانی که دولت عراق اجازه ورود زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را می دهد، اجازه تردد دهند.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، ابراهیم رئیسی درمورد اقدامات انجام شده در زمینه روند واکسیناسیون و مهار بیماری در کشور با اشاره به اهمیت توجه به بیماریابی با اجرای کامل طرح پایش شهید سلیمانی، تاکید کرد: تمامی  دستگاههای مسئول بالاخص وزارت کشور و وزارت راه موظفند به هر میزانی که دولت عراق اجازه ورود زایران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را می دهد، تردد زائرین را تسهیل نمایند و نظارت کنند کمترین اجحافی در حق آنها صورت نگیرد.

رییس جمهور در ادامه با قدردانی از اقدامات انجام شده در جهت تامین واکسن و انجام واکسیناسیون، ایجاد شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف شغلی را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور تاکید کرد: نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و اعمال قانون و توجه به رعایت موارد بهداشتی در تمام مبادی ورودی کشور برای اتباع همه کشورها ضروری است.

 

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا