اقلیمخبرویژهویژه سطح دو

تسریع در تکمیل کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج یک مطالبه جدی/ تلاش شهردار و اعضای شورا جای قدردانی دارد

استاندار البرز: شهردار کرج و اعضای شورای شهر تلاش زیادی برای آبادانی و رفاه مردم این کلانشهر از خود نشان می دهند و ما هم در این مسیر همراه آنان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی که روز دوشنبه به اتفاق مصطفی سعیدی شهردار کرج و چپردار رییس شورای شهر کرج صورت گرفت، با اشاره به اینکه بعنوان نماینده عالی دولت به صورت مستمر و مداوم از پروژه های استان دیدن می کنم، افزود: استان البرز به دلیل موقعیت استراتژیک و اهمیتی که برای کشور دارد، دارای پروژه های مهم و موثری است.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر نیز تلاش زیادی شده تا پروژه های مترو و بزرگراه شمالی به عنوان مطالبه مهم مردمی، به سرانجام برسد.

شهبازی گفت: کنارگذر شمالی کرج مشکلاتی برای تهیه مصالح داشته که تغییر قیمت و همچنین تحریم ها مانعی بر سر این راه بوده است.

وی افزود: در دیدار هایی که با شهردار و اعضای شورای شهر کرج داشتم دو پروژه مهم کنارگذر شمالی و قطار شهری کرج را بعنوان مهمترین مطالبه مردمی مطرح کرده و درخواست داشتم که با اهتمام ویژه برای تکمیل آنها اقدام شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی و شهردار جدید کرج همت والایی برای آبادانی و رفاه مردم این کلانشهر از خود نشان داده اند که باید از آنان قدردانی کرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا