خبرخبر فوریدر شهرویژه سطح دو

آتش نشانان نیازمند حمایت بیشتری هستند

مدیر منطقه یک عملیاتی آتش نشانی شهرداری کرج: نیروی انسانی متخصص ارزشمندترین سرمایه هر سازمان به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح، جواد نریمانی با بیان اینکه بقای سازمان ها ارتباط مستقیم با نیروی انسانی دارد، خاطرنشان کرد: با اقدامات درست و اصولی می شود نیروی بالقوه نیروی انسانی را به نیروهای بالفعل تبدیل و آنان را درجهت اهداف سازمانی هدایت کرد.

این مسئول ادامه داد: طبیعی است سازمان های فاقد منابع انسانی کارآمد هرگز نمی توانند به اهداف خود دست یابند.

وی یادآور شد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از سازمان های تخصصی و خدمات رسان در مجموعه شهرداری ها است که نیروهای خدوم آن به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان نیاز به حمایت و صیانت بیشتر نسبت به سایر مشاغل دارند، ادامه داد: حضور این عزیزان در حوادث و بحران هایی که ریسک خطر جانی بالایی دارد این سازمان را متمایز با سایر سازمان ها می کند.

نریمانی همچنین گفت: از موارد مسئله ساز در این شغل به عدم پوشش مناسب بیمه تکمیلی و برابری تعهدات بیمه ایی با سایر کارکنان ستادی در مجموعه شهرداری، درآمد نسبتا نامتناسب با نوع فعالیت، ضعف وعدم بروزرسانی تجهیزات عملیاتی، کمبود نیرو و… می شود اشاره کرد که امیدواریم شورای ششم و مجموعه مدیرت شهری با برنامه ریزی مناسب بتواند در جهت رفع مشکلات پرسنلی و عملیاتی این سازمان نقش موثری را ایفا کنند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا