اقلیمخبرویژه سطح دو

ترافیک سنگین در محورهای چالوس، فشم و قزوین

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی کشور از جمله چالوس، فشم و کرج-قزوین در مسیرهای رفت و برگشت گزارش شده و در دیگر محورها تا لحظه ارسال این گزارش تردد روانی برقرار است.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور اعلام کرد که تا ساعت ۱۳ در محورهای شمالی به غیر از محور چالوس تردد روانی برقرار است. بر اساس این گزارش ترافیک سنگین در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) و در محدوده‌های بیلقان، سرودار و وینه وجود دارد.

این در حالی است که در محورهای هراز، فیروز کوه، آزادراه تهران-شمال، و آزادراه قزوین-رشت تردد روانی برقرار بوده و این محورها فاقد مداخلات جوی گزارش شده است.

همچنین در سایر محورها از جمله ترهان-فشم در محدوده رودک، آزادراه کرج-قزوین در محدوده هشتگرد و آزادراه قزوین-کرج در محدوده امامزاده طاهر نیز ترافیک سنگینی گزارش شده است. همچنین در برخی محورهای استان گیلان بارش باران وجود دارد.

بر اساس آمارهای رسمی تردد بین شهری گزارش شده هر قدر به ساعات پایانی امروز نزدیک شویم بار ترافیکی محورهای مواصلاتی مختلف به ویژه جاده‌های شمالی کشور سنگین تر خواهد شد و انتظار می‌رود ساعات اوج ترافیک از حدود ۱۸ امروز آغاز شود.

منبع: خبرگزارى ایسنا

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا