اقلیمخبرخبر فوریدر شهرویژه

مدیران کم کار، خداحافظ / ۵۰ دستگاه اتوبوس به‌ ناوگان عمومی اضافه شد

سرپرست شهرداری کرج: ۵۰ دستگاه اتوبوس نو آماده بکارگیری در ناوگان است که با توجه به نبود راننده، این امر تاکنون محقق نشده است.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح، مصطفی سعیدی سیرائی ضمن مخالفت با تعدیل نیروها، گفت: با این حال مدیران کم‌کار از قطار خدمت پیاده خواهند شد.

وی این مطلب را در دفاع از لایحه شهرداری مبنی بر درخواست صدور مجوز بکارگیری ۱۰۰ نیروی راننده پایه یک و ۲۰ نفر تعمیرکار به منظور بکارگیری در ناوگان حمل و نقل شهری عنوان کرد.

سرپرست شهرداری کرج با اذعان بر اینکه یکی از بزرگترین مشکلات شهری کرج ضعف در ناوگان حمل و نقل شهری است، افزود: تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس نو آماده بکارگیری در ناوگان است که با توجه به نبود راننده، این امر تاکنون محقق نشده است.

وی با اشاره به بالا بودن تعداد نیروها در شهرداری کرج، بیان کرد: می‌توان از طریق برگزاری آزمون داخلی، کمبود نیرو برای این ناوگان را جبران کرد.

سعیدی در عین حال به سابقه این نوع جذب نیرو از درون مجموعه اشاره کرد و گفت: نیروهایی که پیش از این از درون شهرداری به عنوان راننده در سازمان‌های مختلف مشغول به کار شده بودند، پس از مدتی از حوزه کاری خود جابجا شدند. این در حالی است که بیشتر افرادی که در قالب تامین نیرو در جایگاه راننده به کار گرفته شده‌ بودند، با همین عنوان نیز بازنشست شده‌اند.

وی همچنین در مخالفت با طرح موضوع واگذاری بخشی از امور حمل و نقل شهری به بخش خصوصی در صحن شورای شهر تصریح کرد: در صورت وقوع بحران بخش خصوصی نمی‌تواند بسیاری از خواسته‌های ما را تامین کند. از این حیث با فاجعه و مشکلات بزرگی روبرو خواهیم شد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا