اقلیمخبرخبر فوریدر شهرویژه سطح دو

سخنگوی شورای شهر کرج: از مدیران جهادی حمایت میکنیم

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد که مدیران جهادی ، اهل کار و تلاش در بخش های مختلف شهرداری مورد حمایت شورا قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، علی قاسم پور گفت: شورای اسلامی شهر کرج تنها از مدیرانی حمایت می کند که به صورت جهادی کارکنند.

وی در خصوص افتتاح متروی کرج گفت : افتتاح این پروژه باید پس از انجام تست گرم و تست شن انجام شود تا از ایمنی مترو اطمینان حاصل کرد.

قاسم پور افزود: سرپرست شهرداری کرج در این زمینه دستورات لازم و جهادی  به مدیران متروی این کلانشهر دادند و باید پروژه با رعایت اصول فنی و مهندسی وارد مدار خدمات رسانی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد که مسائل فنی همیشه پیشرو است و نمی شود با آن شوخی کرد زیرا مترو با جان و سلامت انسان ها  سرو کار دارد.

وی در خصوص تامین بودجه برای مدیریت شهری بیان داشت :  امروزه بخشی از تامین منابع مالی شهرداری از محل فروش اوراق مشارکت است  که باید در این زمینه  اعتبارات به موقع دریافت و پروژه ها با سرعت انجام شود تا سود لازم عاید شهر شود .

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص جذب نیروی انسانی برای شهرداری کرج گفت : در ادوار گذشته شورا نیروهای شهرداری از پنج هزار نفر به 13 هزار نفر رسیده که بخشی از نیروها در قالب خدمات و راننده جذشه شده اما امروز تغییر فعالیت داده اند.

وی بیان داشت : جذب نیرو باید در چارچوب قانونی خود بوده تا به عدالت نزدیک شویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: شورای ششم مصوبات شورای پنجم نیز در فرمانداری پیگیری خواهد کرد و مصوبه های بر زمین مانده و معطل را به سرانجام خواهیم رساند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا