خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

بیمارستان فردیس باز هم به مرحله افتتاح نرسید

فرماندار فردیس گفت: امیدواریم بیمارستان فردیس تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، ابوالفضل اینانلو  اظهار کرد: در هفته دولت امسال در مجموع ۳۲ پروژه افتتاح می‌شود که ۲۴ مورد از آنها خصوصی و هشت پروژه نیز دولتی است.

وی ادامه داد: مجموع اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه‌ها ۷۷۳ میلیارد تومان است که حدود ۷۰۰ میلیارد تومان آن با سرمایه گذاری بخش خصوصی به سرانجام رسیده است.

وی توضیح داد: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۲۲۳ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

فرماندار فردیس در ادامه با اشاره به ضعف زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان اضافه کرد: هرچند از زمان شیوع کرونا تا کنون کادر بهداشت درمان و همه عوامل درگیر با توام توان تلاش کرده‌اند که مردم کمترین آسیب را ببینند ولی با توجه به ضعف زیرساختی‌با چالش‌های زیادی مواجه هستیم.

این مسئول در خصوص بیمارستان فردیس هم اظهار کرد:  قبل از این بارها قرار شد این مجموعه به بهره برداری برسد ولی به دلیل مشکلات پیش آمده چون کمبود منابع مالی، پیمانکار نتوانست از عهده تعهدات خود بربیاید.

فرماندار فردیس اضافه کرد: این بیمارستان در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

اینانلو در ادامه با اشاره به تلاش برای افزایش سهمیه آب فردیس از محل سد کرج و طالقان  و گفت: در حال جانمایی مخازن برای ذخیره آب هستیم تا بتوانیم سهمیه جدید فردیس را جذب کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه عدم هماهنگی اعضای شورای شهر در دوره اول به فردیس آسیب زیادی زد و پیگیری بسیاری امور را به تعویق انداخت، افزود: در چهار سال در این شهرستان هشت شهردار معرفی شد که واقعا در هیچ کجای کشور این تجربه تکرار نشده بود.

وی ابراز کرد: امیدوارم با وفاق شورای جدید، مشکلات این شهرستان به مرور حل شود و البته اگر باز هم تجربه یارکشی در شورای دوم تکرار نشود.

این مسئول گفت: علت ابتر ماندن بخشی از پروژه های عمرانی فردیس به ویژه در حوزه ترافیک همین تغییر مدام شهردار بود و امیدواریم در این دوره از این شورا با انتخاب شهرداری اصلح به سمت حل مشکلات پیش برویم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا