اقلیمخبر فوریدر شهرویژهویژه سطح دو

جاده چالوس ایمن تر از پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای عملیات بهسازی، منظرآرایی و ایمن سازی تونل‌های محور کرج – چالوس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، علی زندی فر با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه جاده چالوس یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی استان البرز و کشور به شمار می‌آید، عملیات ایمن سازی و منظرآرایی تونل‌های این مسیر در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این عملیات شاهد افزایش ایمنی، زیبایی بصری و جلوه مناسبتر این محور خواهیم بود، ادامه داد: مجموع تونل‌های محور کرج- چالوس ۱۳  دستگاه به طول ۶۹۵۶ متر است که زیباسازی تونل شماره ۹ آن به صورت پایلوت در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز توضیح داد: بعد از اتمام عملیات ایمن سازی و منظرآرایی این تونل و اخذ مجوزها و اعتبار لازم چهره سایر تونل‌های این محور هم تغییر می‌کند.

زندی فر اضافه کرد: بدون شک اتمام این عملیات علاوه بر اینکه موجب افزایش ایمنی سفر خواهد داشت، نقش به سزایی نیز در  آسایش خاطر و نشاط مسافران در عبور از محور کرج _ چالوس خواهد داشت و خاطره خوشی در ذهن آنها از سفر به البرز به یادگار می گذارد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا