خبرخبر فوریدر شهرویژهویژه سطح دو

شهردار کرج سه شنبه معرفی می شود

سخنگوی شورای شهر کرج: جلسه روز سه شنبه به صورت علنی در صبح و بعدازظهر برگزار می شود، امیدواریم روز سه شنبه انتخاب خوب و فرصت جدید برای کرج ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح، علی قاسمپور شش گزینه شهرداری کرج روز سه شنبه هفته جاری با حضور در صحن علنی شورا، برنامه های خود را ارائه می‌کنند.

این عضو شورا اظهار کرد: امروز در صحن علنی شورا قرعه کشی برای ساعت حضور و ارائه برنامه های این نامزدها انجام شد.

به گفته وی طبق قرعه کشی کاوه حدادپور ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰، سید علی آقازاده ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰، مجید رمضانی ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰، سید علی اکبر میروکیلی از ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۳۰، مصطفی سعیدی سیرایی از ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۳۰ و امیر یزدی از ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ روز سه شنبه دوم شهریورماه به ارائه برنامه خواهند پرداخت.

قاسم پور افزود: جلسات روز سه شنبه به صورت علنی در صبح و بعد از ظهر برگزار می شود که اگر نیاز به تمدید شد در جلسه تصمیم گیری می شود که امیدواریم روز سه شنبه انتخاب خوب و فرصت جدید برای کرج ایجاد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری کرج پس از انتخاب شهردار باتمام توان و قدرت برای خدمت پیشقدم خواهد شد و خدمات لازم به شهرداری ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: انتظار شورای اسلامی شهر از مجموعه شهرداری کرج این است که تا زمان معارفه شهردار جدید با تمام توان به شهروندان خدمات ارائه دهد.

قاسم پور اضافه کرد: فرایند انتخاب شهردار و پرسش و پاسخ از نامزدهای تصدی شهرداری کرج به صورت علنی و با حضور خبرنگاران انجام می‌شود که ضمن رعایت عدالت و انصاف شفاف سازی مهمترین اصل در این برنامه خواهد بود.

وی برنامه های نشست امروز شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و گفت: امروز برخی مصوبه های شورای اسلامی شهر که از فرمانداری کرج بازگشت داده شده بود برای رفع مغایرت ها مورد بررسی قرار گرفت .

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا