خبرورزشیویژهویژه سطح دو

گل‌محمدی: دست ما برای جذب بازیکنان خوب بسته است

سرمربی پرسپولیس گفت: ریشه خیلی از مشکلاتی که داریم به خاطر مسائل مالی است که متاسفانه گریبان‌گیر ما شده و باتوجه به شکایت‌ها و مشکلات نتوانستیم آن گونه که باید و شاید بازیکن جذب کنیم.

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز(شنبه) پرسپولیس اظهار کرد: این اولین مصاحبه من بعد از قهرمانی است. این قهرمانی خیلی سخت به دست آمد و با حماسه بچه‌ها، هواداران و باشگاه توانستیم هدیه خوبی به مردم بدهیم و پنجمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم. کار خیلی بزرگی بود، شاید اکنون گرمیم و متوجه نیستیم اما بعدا می‌فهمیم چه کار بزرگی انجام دادیم و این قهرمانی بسیار ارزشمند بود.

او ادامه داد: برای این قهرمانی زحمت کشیده شد، خون ریخته شد و شکستگی و مصدومیت‌های زیادی داشتیم اما عشق و علاقه این بازیکنان به پرسپولیس باعث شد حماسه خلق شود و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. آن‌ها نشان دادند بازیکنان بزرگی از لحاظ ذهنی، شخصیتی و فنی هستند. با تمام کمبودها و مشکلات‌مان مقابل تیم‌هایی که هزینه زیادی کرده و تا دندان مسلح بودند کار کردند و قهرمان شدند. ابتدا خداراشکر می‌کنیم و دوما همت اعضای تیم و بازیکنان باعث به دست آمدن این قهرمانی شد.

سرمربی پرسپولیس درباره شروع تمرینات پرسپولیس گفت: از بیست‌وپنجم تمرینات‌مان را شروع کردیم اما تیم‌مان کامل نبود و از بین ۵ تا ۶ بازیکنی که باید قراردادشان تمدید می‌شد، تاکنون کار وحید امیری و مهدی شیری انجام شده، احمد نوراللهی و کنعانی‌زادگان از ما جدا شدند و امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا ماندند که وضعیت‌شان تا فردا مشخص می‌شود. تاکنون هم ابراهیمی و دهقانی را جذب کردیم اما تیم کاملی نشدیم و تا کامل شدن تیم به چند روز زمان نیاز داریم.

او درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار خیلی سختی را در پیش داریم، چون تیم استقلال تاجیکستان در حال برگزاری مسابقات‌ لیگش است و بازی‌های‌شان را پشت سر انجام می‌دهند اما متاسفانه ما مشکلاتی داریم که نتوانستیم هنوز تیم را کامل کنیم. ریشه خیلی از مشکلاتی که داریم به خاطر مسائل مالی است که متاسفانه گریبان گیر ما شده و باتوجه به شکایت‌ها و مشکلات نتوانستیم آن گونه که باید و شاید بازیکن جذب کنیم.

گل‌محمدی اضافه کرد: باتوجه به مبالغ بالای بازیکنان، کار سخت است اما تیم خوبی داریم و فقط باید بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و برای خروجی‌های‌مان جایگزین پیدا کنیم. بحران مالی در باشگاه ما وجود دارد و خود آقای سمیعی به این مساله اشاره کرد که بحران مالی پرسپولیس در ۲۰ سال اخیر بی‌سابقه بود و واقعا هم همین‌طور است. با سختی زیاد داریم کار می‌کنیم تا برای هواداران‌مان شادی بیاوریم.

اسم بازیکن و مربی خارجی که می‌آید، تن و بدن‌مان می‌لرزد

سرمربی پرسپولیس در رابطه با جذب بازیکن خارجی بیان کرد: اسم بازیکن و مربی خارجی که می‌آید، تن و بدن‌مان می‌لرزد و یاد بدهی‌ها و وضعیتی که درگیرش هستیم می‌افتیم. البته منظورم برانکو یا کالدرون نیست، منظورم کلی است و همه می‌دانیم برانکو چقدر برای پرسپولیس زحمت کشید اما به صورت کلی بحث بازیکن خارجی که می‌شود، برای من ترسناک است. هنوز چیزی در رابطه با چگونگی جذب بازیکن خارجی اعلام نشده اما با شرایط خاصی جذب بازیکن صورت می‌گیرد. متاسفانه تیم ما پرونده قضایی دارد و این مشکل را داریم که مانع خرید بازیکن است. شرایط مالی هم به شکلی است که نمی‌توانم به آن فکر کنیم.

او درباره جذب بازیکن مورد نظرش از طریق باشگاه گفت: لیستی که داده شد، هم لژیونر بودند و هم بازیکنان داخلی شامل آن‌ها بود. از این لیست فعلا توانستیم دو نفر را جذب کنیم و اگر نتوانستیم حذب کنیم لیست دومی هم ارائه می‌شود و درباره‌اش صحبت می‌کنیم. تیم ما اگر حکومتی است پس باید پول داشته باشیم و وقتی نداریم، قطعا حکومتی هم نیستیم اما از این بابت خوشحالم که تیم‌ها این گونه فکر می‌کنند، چون بهانه‌ای برای کم‌کاری‌شان می‌شود. من از نوع دیدشان استقبال می‌کنم، چون باعث می‌شود دوباره قهرمان شویم.

 

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا