خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

مردم بدون نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز اعلام کرد۲۵ مرکز برای واکسیناسیون مردم علیه ویروس منحوس کرونا در این استان فعال شده است .

به گزارش پایگاه خبرى مشق صلح، دکتر مهرداد بابایی اظهار داشت:روزانه ۲۰ هزار دُز واکسن در این مراکز برای مردم تزریق می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند با ثبت نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی  salamat.gov.ir  تعیین نوبت کنند، تاکید کرد: مردم بدون نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند، چرا که سبب اختلال، ازدحام و شیوع بیشتر کرونا خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: تاکنون ۷۰۰ هزار دز واکسن کرونا در مراکز یاد شده تزریق شده و همچنان روند واکسیناسیون با سرعت ادامه دارد.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز افزود: گروه های سنی اعلام شده توانند پس از ثبت نام در سامانه اقدام به دریافت واکسن کنند.

وی گفت: در بحث شیوع ویروس کرونا این استان وضعیت بحرانی دارد و بیمارستان مملو از بیمار است.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز افزود: اکنون یک هزارو ۳۰۰بیمار در مراکز درمانی استان بستری و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: مراجعه بیماران سرپایی نیز به مراکز درمانی و بهداشتی افزایش چشمگیر داشته به طوریکه روزانه بیش از چهار هزار نفر مراجعه کننده به مراکز درمانی و بهداشتی استان داریم.

از مجموع هفت شهرستان تابعه  البرز، سه شهرستان قرمز تیره، سه شهرستان قرمز و شهرستان طالقان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

همچنان توصیه کارشناسان بهداشتی و درمانی استان به مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ۲ماسک سه لایه وپارچه ای و شستن مکرر دست ها است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا