خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

برای میز و منصب انقلاب نکردیم و امروز هم برای آن نمی جنگیم / «در اتاق مدیران باید باز باشد» شعار نیست

سرپرست شهرداری کرج در دیدار با فرزندان شاهد: احترام به شهروندان باید به فرهنگ تبدیل شود و چه بهتر که آغاز کننده این مسیر فرزندان شهدا باشند.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح، مصطفی سعیدی سیرائی در دیدار با فرزندان شاهد با بیان اینکه برای میز و منصب انقلاب نکردیم و امروز هم برای آن نمی جنگیم، اظهار داشت: تا زمانی که در این مسئولیت باشم صادقانه برای رفع مشکلات شهروندان تلاش خواهم کرد.

وی بیان کرد: فرزندان شاهد وظیفه دارند با عملکرد خود جایگاه خانواده شهدا را بالاتر ببرند و نشان بدهند برای میز و منصب انقلاب نکردند و امروز هم برای آن هم نمی جنگند.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه وظیفه مدیران مجموعه مدیریت شهری پاسخگویی صادقانه به شهروندان است، خاطرنشان کرد: وقتی گفته می شود «در اتاق مدیران باید باز باشد» این تنها یک شعار نیست بلکه باید تلاش کنیم پاسخگویی را به عنوان یک فرهنگ جابیاندازیم.

سعیدی سیرائی ادامه داد: موضوع بعدی که باید نگاه جدی به آن داشت رفتار صادقانه با شهروندان است، اگر مشکلی قابل پیگیری است صادقانه برای حل آن تلاش کنیم و اگر شدنی نیست، صادقانه بگوییم شدنی نیست.

وی در پایان گفت: تا روزی که افتخار خدمت به شهروندان را داشته باشم برای اعتلای جایگاه خانواده شهدا و برای در کنار شهروندان بودن از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا