خبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

مهار کرونا سخت تر از قبل

سازمان نظام پزشکی کرج: شهروندان محترم  بحران کرونا جدیست. با همدلی و همیاری مسئولانه، آسیب‌های ناشی از این بحران را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح، سازمان نظام پزشکی کرج در بیانیه‌ای ضمن تاکید به مسئولان در جهت بهبود روند واکسیناسیون و تامین دارو و مایحتاج درمانی، از شهروندان تقاضا کرد در موارد غیر ضروری از منزل خارج نشده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و توجه به فاصله گذاری اجتماعی به پیشگیری بیشتر از شیوع بیماری کرونا و یاری رسانی به کادر درمان تلاش کنند.

به گزارش مشق صلح، در متن این بیانیه آمده است:

مردم شریف و بزرگوار کرج

با اهدای سلام و عرض تسلیت ایام سوگواری محرم

متاسفانه در شرایط بسیار بحرانی همه گیری کرونا قرار داریم.

با تمامی تلاش‌ها تا کنون روند واکسیناسیون انجام شده، پوشش مناسبی برای پیشگیری از بیماری ایجاد نکرده است. با افزایش روزافزون بیماران و محدودیت‌های موجود در تخت‌های بیمارستانی و کمبود دارویی، کنترل بحران بسیار سخت‌تر از پیش شده است.

همکارانمان در کادر درمان با وجود خستگی فراوان و تحمل مشکلات، همچنان در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

جامعه شریف پزشکی کرج ضمن تاکید به مسئولان در جهت بهبود روند واکسیناسیون و تامین دارو و مایحتاج درمانی، از شما شهروندان محترم تقاضا دارد در موارد غیر ضروری از منزل خارج نشده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و توجه به فاصله گذاری اجتماعی به پیشگیری بیشتر از شیوع بیماری کرونا و یاری رسانی به کادر درمان تلاش کنید.

شهروندان محترم  بحران کرونا جدیست. با همدلی و همیاری مسئولانه، آسیب‌های ناشی از این بحران را کاهش دهیم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا