اقلیمخبرخبر فوریویژه سطح دو

۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرج زنده شد

با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند به شدت برخورد می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: به منظور حفظ قدرت تولیدات کشاورزی، ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه ماهدشت این شهرستان از دست متصرفان خارج و به چرخه تولید محصولات زراعی بازگشت.

اسماعیل صارمی اظهار کرد: این اراضی کشاورزی در کوچه اقاقیای ۲ منطقه ماهدشت کرج با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان امروز آزادسازی شد.

وی افزود: این عملیات شامل تخریب ۴۱ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، استخر، محوطه سازی و دپوی مصالح بوده است.

مدیر جهاد شهرستان کرج گفت: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی اولین گام در راستای تولید غذا، رفع وابستگی به واردات و نیز  حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن ایشان است و در گام بعدی رفع موانع، جهاد با حمایت های مخلتف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایت های مالی و تخصصی از بهره برداران خود پشتیبانی می کند.

صارمی هشدار داد: با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند به شدت برخورد می کنیم و از شهروندان کرج درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

شهرستان کرج دارای پنج هزار و ۵۳۰ هکتار اراضی باغی و سه هزار و ۹۶۳ هکتار اراضی  زراعی است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا