خبرورزشیویژهویژه سطح دو

جانِ گل ریحان در دستان فدراسیون فوتبال

اگر تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نبود امروز گل ریحان حتی از سهمیه لیگ دو نیز محروم و به لیگ سه سقوط کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح، مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: در خصوص گل ریحان یک اطلاعیه از سوی اداره کل ورزش و جوانان البرز آماده و توضیحات مربوط به تعیین تکلیف تیم در آن آورده شده است.

مجتبی جانعلی افزود: در مجموع، ما در چارچوب قانون و بر اساس آنچه قانون بگوید در خصوص تیم گل ریحان تصمیم‌گیری و به آن عمل خواهیم کرد.

تکلیف گل ریحان یک بار برای همیشه روشن می شود

کیهان گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در همان اطلاعیه‌ای جانعلی به آن اشاره کرد، با اشاره به نقش حَکمیت اداره کل ورزش و جوانان البرز در موضوع گل ریحان، عنوان کرد: نقش حَکمیت اداره کل در موضوع گل ریحان طبق توافق طرفین بوده و این اداره کل مطابق قانون از حدود اختیارات خود کاملا مطلع است و نظر خود را درباره وضعیت باشگاه به مقامات ذیربط اعلام کرده و می‌نماید.

تعیین وضعیت گل ریحان با فدراسیون است نه ورزش و جوانان البرز

گلستانی گفت: بارها عنوان کرده و باز هم می‌گوییم که طبق تفاهم نامه طرفین، تکلیف نهایی گل ریحان را کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال  مشخص می‌کند و این اداره کل قطعا طبق وظیفه و حدود اختیارات خود، اطلاعات لازم و کامل را در اختیار فدراسیون قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: این اداره کل همواره با تلاش‌های فراوان در این موضوع و در چارچوب قانون نسبت به حفظ سهمیه لیگ دو تیم گل ریحان انجام وظیفه کرده و اگر تلاش ها نبود شاید امروز گل ریحان به جای لیگ دو به لیگ سه سقوط کرده بود.

گلستانی با بیان این که  رفتار و کردار مدیران گل ریحان را می‌بایست خود پاسخگو باشند ، اظهار کرد: به زودی و به قول معروف یکبار برای همیشه تکلیف گل ریحان با تصمیم مقامات ذیربط روشن خواهد شد.

وی قانون را فصل الخطاب دانست و تأکید کرد: طبق قانون تنها فردی که به عنوان مدیر باشگاه در ثبت شرکت‌ها و روزنامه رسمی به این اداره کل معرفی شود، می‌تواند پس از کسب مجوزهای لازم، با نام گل ریحان البرز به فعالیت خود ادامه دهد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل تصریح کرد: تعیین وضعیت و تعیین مدیریت باشگاه گل ریحان البرز تنها بر طبق قانون خواهد بود و بس، نه بر اساس جوسازی‌ها، نظرات شخصی و هیاهو سازی.

وی بیان کرد: امیدواریم با این توضیحات حدود اختیارات و نقش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این پرونده کاملا مشخص شده باشد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا