خبرخبر فوریویژه سطح دو

لزوم توجه به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

عضو شورای شهر کرج: ساماندهی نیروی انسانی در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری مشق صلح به نقل از شورای شهر، عمار ایزدیار در نطق پیش از دستور سومین جلسه رسمی شورا ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع) اظهار کرد: از شهردار و معاونین تشکر می کنیم که همگام با مردم به میدان آمدند و فضای شهر را برای ایام محرم آماده کردند و تشکر ویژه از شهروندان که علی رغم محدودیت های کرونایی در تعظیم شعائر الهی کوشا بودند.

وی به ساماندهی نیروی انسانی مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: تسریع در ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری و ادارات تابعه از جمله تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت های شورای شهر کرج افزود: با توجه به گرانی های افسار گسیخته که کمر مردم را شکسته از ظرفیت بازارهای شهرداری برای عرضه محصولات کشاورزی و دامی با نرخ تنظیم بازار جهت تسکین آلام مردم قدم برداریم.

ایزدیار به پروژه های اولویت دار شهر اشاره کرد و یادآور شد: تمام پروژه های بزرگ جهت رفاه حال شهروندان مثل احداث دریاچه مصنوعی در ورودی کرج، بزرگراه شمالی، امتداد بلوار شهید ناصربخت تا بلوار خوارزمی با جدیت بیشتر دنبال شود.

وی بیان کرد: طی بررسی ها و پیمایش اسناد هزینه ای شهر کرج گران اداره می شود، همان قدر که دغدغه ایجاد درآمد پایدار در شهر داریم باید انظباط مالی و مدیریت هزینه ها را هم سر لوحه کار قرار دهیم.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج همچنین گفت: از آنجا که اولویت شورای ششم در حوزه های مختلف مشخص شده شایسته است در اسرع وقت اقدامات لازم جهت اصلاحیه بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شود.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا