اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

بسیج سازندگی در کنار مردم

رئیس سازمان بسیج سازنگی البرز، راه و پیشه شهیدان را ادامه دار دانست و حرکت جهادی را ثمره این خون و سبب تشکیل بسیج سازندگی خواند.

به گزارش مشق صلح، سرهنگ محمد فلاحتکار رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی با گردهم آوری توان و روحیه جهادی انقلابیِ مردم کنار یکدیگر برای خدمت بی منت به این مرز و بوم توانسته است پروژه های بزرگ و کوچکی را در سطح استانی و برون استانی به مرحله افتتاح برساند.

وی ادامه داد: فعالیتهای جهادی نمود واقعی حضور مردم در صحنه ها است و حضور مردم به معنی تحولِ جهادی و پیشرفتِ سازنده در کشور است.

سرهنگ فلاحتکار افزود: طرحی در کشور با نام جهاد ابرسانی تشکیل داده شد، بنا بر این طرح قرار شد استان البرز طی ۳۰ ماه پروژه ها را تحویل دهد اما با کمک مدیرکل آبفا استان و گروه‌های جهادی بسیج این پروژه‌ها در عرض ۹ ماه تکمیل و توانست از تنش های آبی استان بکاهد.

رئیس بسیج سازندگی البرز اظهار کرد: ۲۳۴ هزار متر مربع نیز در روستاهای استان مورد آسفالت ریزی قرار گرفت، در طرح شهید عجمیان نیز تعداد ۳۶۱ مدرسه توسط گروه‌های جهادی رنگ آمیزی و بازسازی شد.

وی ادامه داد: ۷۲۵ سری جهیزیه و ۲۵۲ عروسی نیز برای زوج های جوان و توزیع ۱۷۰ هزار بسته معیشتی در بین محرومان استان از دیگر اقدامات بسیج سازندگی است.

سرهنگ فلاحتکار در تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: افتتاح پروژه هایی چون سوله ورزشی،۲ خانه محروم،۷ کارگاه اشتغالزایی،۷نیروگاه خورشیدی،یادمان شهدای چهارباغ،راه روستایی قوهه به رضوانیه،راه روستای قوچ حصارنظرآباد،۵ کیلومتر خط انتقال آب روستایی و تعویض ۲۵۰ کیت انشعاب از مهمترین پروژه های جهادگران بسیجی البرزی در هفته  بسیج سازندگی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی  البرز افزود: در هفته بسیج سازندگی بیش از۵۷ گروه جهادی در سطح استان خدمات رسانی خواهند کرد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا