اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از تشدید برخورد پلیس مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان، خورده فروشان و معتادین متجاهر در سطح استان البرز خبر داد.

به گزارش مشق ‌صلح، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گفت: آرامش شهر در حوزه مبارزه با مواد مخدر از اهم فعالیت های پلیس استان است برخورد جدی با عوامل تهیه و توضیع مواد و کسانی آسایش را از شهروندان می ربایند وظیفه اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

وی اضافه کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه از ابتدای سال جاری تا کنون می توان به کشف ۱۱ تن ۶۳۱ کیلو گرم از انواع مواد مخدر اشاره کرد.

سردار هداوند گفت: همکاران ما در ماموریت اخیر خود موفق به دستگیری ۴ نفر قاچاقچی و کشف ۳۵۰ کیلوگرم شیشه، ۲۱ کیلوگرم مورفین، ۵ کیلوگرم تریاک و ۲ دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه کامیون سنگین جاساز مواد مخدر شده اند که این محموله از شرق کشور وارد شده و ارزش مالی این کشفیات بالغ بر ۴۰ میلیار تومان است.

پنچمین مرحله “طرح ارامش در شهر”در دهه مبارکه فجر اغاز شد

سردار حمید هداوند در ادامه با اشاره به برگزاری پنچمین مرحله طرح ارامش در سطح شهر گفت: با یاری خداوند توانستیم در این طرح قریب به ۵۸۰ کیلو گرم مواد مخدر، ۶۵۰ نفر معتاد متجهار، ۱۱۰ نفر قاچاقچی و خورده فروش مواد را دستگیر کنیم.

از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان البرز می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

-‌ کشف ۱۱ تن مواد مخدر

– ۸ تن تریاک با پیشرفت کشفیات ۱۲ درصد رشد نسبت به سال گذشته

– ۱ تن و ۴۹۸ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی روانگردان شامل هروئین، شیشه و مرفین با پیشرفت ۳۷ درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته

– انهدام ۳۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در چند ماهه اخیر با رشد ۲۲ درصدی

– دستگیری ۶ هزار ۵۷۶ نفر قاچاقچی و خورده فروش با رشد ۱۳ درصدی از ابتدای سال تا کنون

– جمع آوری ۹ هزار ۱۰۳ نفر از معتادین متجاهر

سردار هداوند در نهایت از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در سطح شهر نیروری انتظامی را باخبر کرده  تا در کمترین زمان ممکن به این موارد رسیدگی شود.

✍️حدیثه ترابی

   

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا