خبردسته‌بندی نشده

تشریح برنامه‌های روز جانباز در استان البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هماهنگی برنامه‌های روز جانباز ضمن تشریح این برنامه‌ها، گفت: روز جانباز یک مناسبت ملی و مذهبی مهم در کشور است که مطالبه گری بالایی دارد.

به گزارش مشق ‌صلح از ایثار استان البرز، سلیمان رستمیان در نشست هماهنگی روز جانباز که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک میلاد باسعادت امام حسین (ع)، حضرت ابالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع)، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق در جهت برگزاری برنامه‌های روز جانباز تأکید و تصریح کرد: روز جانباز یک مناسبت ملی و مذهبی مهم در کشور است که مطالبه گری بالایی دارد.

وی جانبازان را قهرمانان ملی و علمداران انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های ایثارگران همچون جانبازان به ثمر نشسته است، لذا باید تلاش کنیم حرکتی ارزشمند و مؤثر در مناسبت‌های ملی و مذهبی همچون روز جانباز صورت گیرد و این رسالت بنیاد است.

رستمیان تأکید کرد: همه مردم و مسئولین باید در برگزاری این روز عزیز نقش داشته باشند و از جانبازان در محلات و ادارات تجلیل کنند.

دیدار ائمه جمعه با جانبازان در طرح علمداران حماسه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به اجرای طرح علمداران حماسه اشاره و تصریح کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و ائمه جمعه استان البرز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، با جانبازان دیدار و از آنان تجلیل خواهند کرد.

وی افزود: در برنامه دیگر مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی پیرو تأکیدات جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار البرز روز چهارشنبه با جانبازان دیدار و از آنان تجلیل خواهند کرد.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز بابیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی، موظف به همکاری هرچه بیشتر، جهت برگزاری مراسم‌های بزرگداشت روز جانباز هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان البرز به مناسبت روز جانباز از جانبازان شاغل تجلیل خواهند کرد و در برنامه‌ای دیگری با همکاری امور مساجد، مساجد ضمن برگزاری جشن روز جانباز با عنوان جشن میلاد علمداران از جانبازان محله در آن مسجد تجلیل خواهند کرد.

رستمیان یکی از مهمترین برنامه‌های روز جانباز را برگزاری مراسم جشن علمداران عنوان و تصریح کرد: این مراسم به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه‌های اجرایی، در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار و در هریک از شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: اعزام 1500 نفر از جانبازان و خانواده‌های این عزیزان به اردوهای تفریحی، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، پخش کلیپ از صداوسیما ازجمله برنامه‌هایی است که به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر دستگاه‌های اجرایی در استان البرز به اجرا درخواهد آمد.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا